Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی این استان به منظور جذب سرمایه‌گذار در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مجید صفائی، سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 10 غرفه صنایع دستی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هدف از برپایی این غرفه‌ها، معرفی محصولات صنایع دستی استان به بازدیدکنندگان است.معرفی ظرفیت‌‌های استان در حوزه‌های صنایع دستی و گردشگری، جذب سرمایه‌گذار در این حوزه‌ها و فروش محصولات صنایع دستی استان از مهم‌ترین اهداف حضور در این نمایشگاه است.
سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: ظرفیت‌های صنایع دستی استان در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان به‌ویژه صادرکنندگان صنایع دستی کشور قرار می‌گیرد.
صفایی تصریح کرد: با توجه به پیشینه تاریخی استان در زمینه صنایع دستی، امروز این صنعت به عنوان یکی از ظرفیت‌های استان در حوزه اقتصادی مطرح است و نقش مهمی در ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم استان دارد.
وی یادآور شد: به منظور حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان حوزه صنایع دستی، راه‌اندازی سه بازارچه دائمی صنایع دستی در سه شهر بزرگ استان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی نمایشگاه بین المللی صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی قرآن گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج و همکاری بسیج دانشجویی، نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی دانشجویان خلّاق برپا شد.   در این نمایشگاه، دانشجویان محصولات تولیدی و صنایع‌دستی خود را به معرض نمایش عموم گذاشتند.   از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، خودباوری بر توانمندی‌های تولیدی دانشجویان، آشنایی دانشجویان با فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی با هدف تقویت وضعیت اقتصادی قشر دانشجو، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق پر کردن اوقات فراغت دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای آموزش فراگیری جذب سرمایه‌گذار و فروش محصولات تولیدی در بازارهای تجاری است.   برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود دانشجویان علاوه بر علم‌آموزی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و علمی موجود در دانشگاه و استعدادهای خود، مهارت‌های جدیدی را کسب کنند که در آینده بتوانند با کارآفرینی فرصت‌های اشتغالزایی برای خود و دیگران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود