Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از شروع تبلیغات به کاندیداها و هواداران آن‌ها سفارش کرد تا در فضایی آرام و بدن حاشیه فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روزهای حساس و به 2 ایستگاه پایانی خود یعنی شروع تبلیغات رسمی نامزدها و پس از آن روز سرنوشت ساز رای گیری و مشارکت سیاسی مردم در این عرصه مهم نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 2 مرحله ای که بدون شک و از نظر کارشناسان از شاخص ترین، مهم ترین ، مهیج ترین و البته ملتهب ترین دوران در کل فرآیند انتخابات محسوب می شود و مجریان، ناظران و دست اندرکاران امر به فراخور همین وضعیت و حساسیت نیز آخرین توصیه ها، تدابیر و برنامه های اجرایی و عملیاتی خود برای یک انتخابات سالم، پرشکوه، امن، عزتمند و آبرومند وهمراه با مشارکت بالای مردمی را به کار بسته اند.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد که این روزها تمامی چشم ها و امیدها به حساسیت ها ، دغدغه ها و عزم راسخ و سوگندهای یاد شده اش برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، امن، قانونمند و صیانت از تک تک آرای مردم در دوم اسفندماه جاری دوخته شده همچنان با حساسیت ، رصد دقیق اوضاع و البته حساب شده به همراه سایر اعضا و دست اندرکاران مشغول ریل گذاری و ترسیم بهترین و با کیفیت ترین کارکردها و برنامه های اجرایی ، امنیتی و قانونی در مدت باقی مانده از رویارویی با این عرصه مهم و سرنوشت ساز شده است.

نامزدهای انتخابات قانون را فصل الخطاب قرار دهند و بر ریل قانون حرکت کنند

وی با توصیه به نامزدهای انتخاباتی و طرفداران و لیدرها از آنان خواست با توجه به آغاز تبلیغات رسمی از فردا سعی کنند امنیت آرامش و آسایش جامعه و مردم را در نظر بگیرند.

 وی همچنین با توصیه به مجریان و دست اندرکاران تصریح کرد که در دام برخی موج سواری ها و غوغاسالاری های رسانه ای و برخی هیجانات نامعقول گرفتار نشوند.

کلانتری در نشست امروز چهارشنبه و در جمع مجریان انتخابات یادآور شد: هرگونه گزارشی مبنی بر تخطی از قانون انتخابات و تخلفات نامزدها که از سوی مراجع ذیصلاح تایید شدند برای ستاد انتخابات سند محسوب می شود و بر اساس آن با متخلفان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نخستین و مهمترین انتخابات در گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری برشمردند. 

وی تکلیف و رسالت اصلی ستاد انتخابات را ایجاد بستر و زمینه لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و در سلامت کامل دانست و از نامزدهای انتخابات خواست تا در دوران تبلیغات یک هفته ای خود را مدیریت و کنترل کنند.

وی ایجاد شور و نشاط و توام با امید را فلسفه اصلی و لازمه انتخابات پرشور و سالم دانست و تصریح کرد: همه عوامل اجرایی اعم از ناظران، مجریان و دست اندرکاران، هیات های بازرسی ، نامزدها و هواداران آنها و مردم باید در تحقق این امر مهم سهیم باشند.

کلانتری همچنین به نامزدهای انتخاباتی گوشزد کرد که اجازه ندهند برخی افراد به نام آنها در ستادهای انتخاباتی و در صحنه تبلیغات انتخاباتی آنها دست به اعمالی خلاف عفت عمومی جامعه ، بی نظمی ها و یا عدم رعایت قانون بزنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از نامزدهای انتخاباتی خواست از راه اندازی کارناوال های انتخاباتی، تیراندازی و هوگونه بی نظمی در زمان تبلیغات‌  به طور جد پرهیز و تا زمان برگزاری کمتر از 9 روز باقی مانده نیز بر مدار قانون حرکت کنند.

وی یادآور شد: برای چندین بار تاکید می کنم که سیاست و راهبرد اساسی مجریان انتخابات بویژه فرمانداران و تمامی عوامل اجرایی باید امانتدارانه، بی طرفانه و حرکت بر مدار قانون باشد و بدون شک مردم تعیین کننده اصلی انتخابات هستند.

کلانتری ادامه داد: البته کسانی هستند که با شایعه پراکنی و فرافکنی به دنبال ایجاد التهاب و زیر سئوال بردن سلامت انتخابات هستند که مجریان و همه عوامل اجرایی انتخابات نیز باید به دقت مراقب این گونه غوغاسالاری ها باشند و در دام آنها گرفتار نشوند.

استاندار از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در استان خبر داد و گفت: همه امکانات و تجهیزات برای این انتخابات آماده هست و هیچ مشکلی وجود ندارد.

استاندار به همراه هیات‌های نظارت و اجرایی و اعضای ستاد  انتخابات استان نیز در نوبت عصر در جمع نامزدهای انتخابات حوزه انتخابی گچساران و باشت  گفت: نامزدهای انتخابات از هر گونه رفتار و گفتار تحریکی و تخریبی بپرهیزند و بدانند که خط قانون، شاخص اصلی انتخابات است.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه استفاده از سلاح و راه اندازی کارنوال و کاروان ممنوع بوده و خلاف قانون است، خاطرنشان کرد: در صورت بی توجهی به قانون به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.
استاندار در این نشست امنیت انتخابات، شعب اخذ رای و امنیت و آرامش در جامعه را مهمترین و اصلی ترین رسالت برشمرد و افزود:  خط قرمز ما امنیت است و در این خصوص با هیچ کس تعارفی نداریم.

کلانتری توجیه و آگاه سازی لیدرها، هواداران و نزدیکان نامزدهای انتخاباتی را امری ضروری و مهم دانست و گفت: همه فعالیتها با حساسیت رصد می شود و در برخورد با متخلفان و مجرمان انتخاباتی به شدت برخورد می شود.

حسین کلانتری گفت: ما دینمان را برای دنیای کسی به حراج نمی گذاریم و در جهت اجرای صحیح و قانونی انتخابات با هیچکس تعارف نداریم.
استاندار در پایان ضمن تشکر از همه عوامل انتخابات خاطرنشان کرد : استان با همه توان،ظرفیت و امکانات آماده برگزاری انتخابات دوم اسفند خواهد بود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری فارس استاندار کهگیلویه و بویراحمد نامزدهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات دست اندرکاران برای برگزاری حسین کلانتری عوامل اجرایی شروع تبلیغات یک انتخابات همه عوامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد