Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در آستانه برگزای این اجلاس مهم، جامعه بین‌المللی را به شکست در مسیر یافتن صلح در بسیاری مناطق بحرانی دنیا متهم کرد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، "وولفگانگ ایشینگر"، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در آستانه برگزاری این اجلاس مهم امنیتی از جامعه بین‌المللی درخواست کرد که به صورت فشرده‌تر برای راه حل مناقشات جهانی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تاکید کرد که جهان خطرناکتر شده است. جامعه بین‌المللی و به ویژه اتحادیه اروپا در بسیاری مناطق در یافتن راه حل هایی برای صلح شکست خورده است.

ایشینگر تاکید کرد: ما بحران‌ها و رویدادهای وحشتناکتر از آنچه می‌توان تصور کرد را داریم. وی از جمله به ناکامی غیر قابل بخشش جامعه بین‌المللی در سوریه اشاره کرد.

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ بخصوص در این راستا خود را از اتحادیه اروپا دلسرد نشان داده و اعلام کرد که در مدت نه ساله جنگ در سوریه هیچ گونه تلاشی برای آوردن طرف‌های درگیر بر سر میز مذاکرات و آغاز روند صلح انجام نشده است. این نشانه عدم مسئولیت کشورهای تراز اول در اتحادیه اروپا و همه اعضای آن است.

کنفرانس امنیتی مونیخ 2020؛ حسرت امنیت در دوران ناامنیمقام آلمانی: جهان خطرناکتر می‌شود/ راه بازگشتی به دوران قبل از ترامپ در آمریکا وجود نداردانتخابات مجدد، راهکار دولت ائتلافی آلمان برای فرار از رسوایی تورینگن

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در ادامه تصریح کرد که همچنین آلمان باید نقش قدرتمندانه‌تری را در دنیا ایفا کند.

کنفرانس امنیتی مونیخ از روز جمعه تا یکشنبه (25 تا 27 بهمن ماه) در مونیخ برگزار می‌شود و بیش از 800 نفر در این اجلاس مهم بین‌المللی حضور خواهند داشت.

به گفته ایشینگر حدود 40 تن از سران کشورها و 100 وزیر امور خارجه و وزیر دفاع در این اجلاس مهم بین‌المللی گرد هم خواهند آمد و فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان مراسم افتتاحیه این کنفرانس را برگزار خواهد کرد.

 کنفرانس امنیتی مونیخ امسال برای پنجاه و ششمین بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R31356/P36446/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ جامعه بین المللی اتحادیه اروپا اجلاس مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!

خلاف اخبار روزهای اخیر، نشریه بیلد ادعا می‌کند رالف رانگنیک به پیشنهاد باوارایی‌ها «نه» می‌گوید!

طرفداری | رالف رانگنیک نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد.

در حالی که اکثر خبرگزاری‌ها از مذاکرات پیشرفته بایرن مونیخ با رالف رانگنیک و حتی توافق اولیه باشگاه آلمانی با این سرمربی 65 ساله خبر داده بودند، حال کریستین فالک، خبرنگار نشریه بیلد در گزارشی جنجالی ادعا می‌کند رانگنیک سرمربی باواریایی‌ها نخواهد شد! رالف رانگنیک با رد پیشنهاد بایرن، تصمیمی برای جانشینی توماس توخل ندارد و نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال اتریش با این سرمربی آلمانی حداقل تا پایان رقابت‌های یورو 2024 همکاری خواهد کرد.

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • تحولات جهانی به سود ایران است