Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسلامی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :از ۵۲ شهر این استان ۵۰ شهر در گیلان متاثر از بارش برف و باران بود و حداقل بارش برف در مناطق جلگه ای حدود ۵۰ سانتیمتر بود.

 وی اظهار کرد : با توجه به پیش بینی ها و جلسات متعددی که برگزار شده بود همه دستگاه ها با تمام ظرفیت و آمادگی کامل به پیشواز برف رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچند این امکانات کفایت این حجم مشکل را نداشت اما تاکنون بیش از ۸۰ درصد از معابر شهرها و راههای مواصلاتی استان گیلان برفروبی شده و با رسیدن تیم و تجهیزات کمک رسانی از استانهای همجوار، خدمات رسانی ها بهتر می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۸۰ درصد راههای مواصلاتی گیلان برف روبی شده، عمق نفوذ و فعالیت خود را به سمت روستاها می بریم چون حدود دو سوم روستاها فاقد برق هستند و با وجود مسدود بودن راهها، امکان برق رسانی و حل مشکل آنها وجود نداشت.

 وی افزود : با بازگشایی جاده ها، مشکل برق روستاها نیز برطرف می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان اضافه کرد: در این راستا نیز ۲۵۲ تیم عملیاتی ما برای رفع مشکل روستاها اعزام می شوند و تاکنون نیز حدود ۳۵ درصد راههای روستایی بازگشایی شده و تا پایان امروز نیز این رقم به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش جدی که در بخش اتصال برق مشترکان انجام شده از حدود ۲۵۰ هزار مشترکی که برق آنان قطع شده بود هم اینک این رقم به ۷۳ هزار مشترک کاهش یافته و اتنظار داریم که تا پایان امروز این رقم به ۱۰ هزار مشترک کاهش یابد.

اسلامی تصریح کرد: از طرفی آب اکثر روستاها با قطع برق نیز قطع شده که این رقم به ۴۰۷ روستا رسیده بود و با بکارگیری ژنراتور این رقم به ۲۰۹ روستا کاهش یافته و به طور حتم تا پایان امروز نیز این رقم کاهش چشمگیری خواهد یافت .

وی اظهار کرد: به هر حال تمام هدف ما این است که زندگی عادی به مردم بازگردانده شود و خوشبختانه در بخش گاز گرچه مشکلی نداریم و گاز هیچ مشترگی قطع نشده اما مردم با استفاده بهینه و مناسب، در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد افت فشار گاز نباشیم.

برچسب‌ها رشت بارش برف سازمان مدیریت بحران کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت بارش برف سازمان مدیریت بحران کشور گیلان رشت بارش برف سازمان مدیریت بحران کشور گیلان راههای مواصلاتی درصد راههای گیلان برف بارش برف تا پایان ۸۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد