Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از برگزاری ششمین همایش «گلدانی برای مادر» با تکریم از مقام مادران شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم در شهر نوش آباد خبر داد.

«حسن نبوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ششمین همایش «گلدانی برای مادر» همزمان با سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل، هدف از برگزاری این همایش را تکریم از مقام مادران، خواهران و همسران شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم عنوان کرد و گفت: این همایش، جمعه ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۱۹ در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) منطقه شهید مطهری شهر نوش آباد برگزار می شود.

 

نبوی زاده افزود: در این همایش، حجت الاسلام «علی احدی» مدیر تبلیغی و جهادی مصباح الهدی در خصوص سبک زندگی و سیره حضرت زهرا(س) به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

 

دبیر همایش گلدانی برای مادر بیان داشت: تلاوت قرآن، اهدای ۸۳۸ گلدان گل به تعداد شهدای این شهرستان به خانواده شهدا، اجرای برنامه عموروحانی، عروسک گردانی، اجرای گروه سرود انصارالحجه، خاطره گویی رزمندگان و خانواده شهدا، برش کیک تولد حضرت زهرا(س)، اهدای جوایز به اسامی زهرا و فاطمه و توزیع بیش از دو هزار بسته نذری از دیگر برنامه های این همایش معنوی است.

 

نبوی زاده افزود: این مراسم به همت دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی و با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی، شهرداری آران و بیدگل و هیئت حضرت ابوالفضل(ع) منطقه شهید مطهری نوش آباد برگزار می شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل ولادت حضرت زهرا س ولادت حضرت زهرا آران و بیدگل نوش آباد برگزار می شود شهر نوش آباد آران و بیدگل ششمین همایش نبوی زاده زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به باران سیل آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086901

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • حضور امدادگران در سیل کاشان