Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@22:51:38 GMT

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۳۰۸۸

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان معرفی شد

با حضور معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در هرمزگان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، مراسم تکریم و معارفه رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوری معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین « آصف باصره » طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین « حاج علی‌اکبری » رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، به‌عنوان رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان معرفی شده است.

 

در این مراسم همچنین از خدمات حجت‌الاسلام‌ و المسلمین « غلامعلی ارجمند »، رئیس سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان قدردانی شد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیین تکریم و معارفه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور رئیس شورای سیاست حجت الاسلام معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رکنا، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است.

در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از دانش شما زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فراهم گردد.
محمدرضا مقدسی کارآفرین ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی میتوان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899842

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس