Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:59:10 GMT

آغاز رقابت ۳۳۳ نامزد انتخاباتی در حوزه مشهد و کلات

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۳۵۹۶

آغاز رقابت ۳۳۳ نامزد انتخاباتی در حوزه مشهد و کلات

به گزارش خبرنگار مهر، با تأیید نهایی وزارت کشور ۳۳۳ نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات تأیید صلاحیت شده و کار خود را برای جلب آرای مردمی از بامداد امروز همزمان با سراسر کشور آغاز کردند.

گفتنی است، در خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخابیه اصلی و ۶۳ حوزه انتخابیه فرعی وجود دارد و حدود ۳۰ فرمانداری و ۴۵ بخشداری به عنوان حوزه‌های اصلی و فرعی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار هزار و ۱۹ شعبه اخذ رأی برای استان پیش‌بینی و ثبت شده است و بیشترین شعب انتخاباتی ما در شهرستان مشهد با هزار و ۵۲۰ شعبه، نیشابور ۳۲۰ شعبه، سبزوار ۲۲۵ شعبه، تربت حیدریه ۱۷۱ و قوچان ۱۶۰ شعبه قرار دارد. سه هزار و ۱۸ شعبه ثابت و ۱۰۰۱ شعبه سیار در خراسان رضوی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت خواهند کرد، تعداد شعب شهری ۲۴۰۷ و تعداد شعب روستایی ۱۶۱۲ شعبه خواهد بود.

کد خبر 4852014

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد انتخابات 98 تبلیغات انتخاباتی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر انقلاب اسلامی ایران ایلام قزوین شهرکرد تعطیلی مدارس انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان ویروس کرونا حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست