Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام انقلاب و تمدن نوین اسلامی قم درآیین افتتاحیه این همایش گفت: برگزاری همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی در اولین سالروز صدور آن توسط رهبر معظم انقلاب در دفتر تبلیغات نشان از اهتمام جدی این نهاد برای تببین ابعاد بیانیه گام دوم است.

حجت الاسلام علی اصغر ثنایی با تاکید براینکه برای مواجهه منطقی با بیانیه گام دوم بسته ای علمی دردفتر تبلیغات اسلامی تعریف شده‌است، افزود: همایش بیانیه گام دوم یکی از این برنامه‌های تعریف شده دفتر تبلیغات اسلامی در راستای تبیین این بیانیه بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همایش درقالب چهار محور فراخوان و مقاله‌های علمی متعددی در راستای تبیین محورهای بیانیه گام دوم و گفتمان سازی به ویژه برای نسل جوان به دبیرخانه این همایش رسیده‌است.

ثنایی، اظهار داشت: صدها مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و از میان آنها ۷۶ مقاله پذیرفته و حائز رتبه چاپ شده‌است. ضمن اینکه برای این همایش ۳۰ نشست علمی و تخصصی و نظریه پردازی برگزار و همچنین سه مصاحبه تخصصی نیز انجام شده‌است.

وی گفت: کمیسیون تخصصی تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی، چیسیتی، چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم، تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه‌های هفتگانه و ارزیابی وضعیت کنونی آنها و همچنین نهادهای علمی و بیانیه گام دوم با تاکید بر نقش جوان به عنوان چهار کمیسیون تخصصی این همایش است.

ثنایی افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ در قالب ۶ کتاب قطور از جمله دستاوردهای این همایش است که این آثار علمی در این همایش رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقه مجازی با هدف آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم طی روزهای اخیر در کشور برگزار شد که ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن ۹۷ در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

برچسب‌ها حوزه علميه قم کتاب همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم کتاب همایش حوزه علميه قم کتاب همایش همایش بیانیه گام بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان

این همایش از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

مبانی و مفاهیم بنیادی، منابع حکمرانی متعالی و موضوعات اقتصاد، سیاست، مسئله زن، فرهنگ و رسانه، حقوق دادرسی، تحکیم خانواده، علم و فناوری در حکمرانی متعالی، از جمله محور‌های این همایش علمی یک روزه است.

۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که امروز ۱۱ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم