Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از شامگاه گذشته تا کنون و با آغاز زمان رسمی تبلیغات، طرفداران برخی از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با حضور در خیابان‌های شهرهای حوزه انتخابیه، نسبت به نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی در مناطق مختلف اقدام کردند.
دیوارهای مدارس، ایستگاه‌های اتوبوس، علائم راهنمایی و رانندگی، دیوار بانک‌ها، پست‌های برق و مخابرات، باجه‌های تلفن شهری، صندوق‌های پست، پل‌های عابر پیاده، دیوار اماکن تاریخی و سایر اماکن عمومی از گزند نصب پوستر در امان نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با وجود آن که شهرداری ورامین ۲۱ نقطه را برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته ولی طرفداران نامزدها، خلاف قانون تبلیغات عمل کرده و در هر نقطه از شهر، پوستر چسباندند.
عوامل شهرداری ورامین از ابتدای امروز نسبت به امحاء آثار تبلیغاتی اقدام کرده‌اند ولی نوع چسب استفاده شده باعث می‌گردد تا آثار آن برجا بماند.
با متخلفان برخورد قانونی می‌شود
فرماندار شهرستان ورامین و رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در جلسه هماهنگی و توجیهی با نامزدهای انتخابات، تمامی موارد قانونی تبلیغات به این افراد اطلاع رسانی شده و کتابچه قانون به آن‌ها تحویل داده شده است.
حسین کاغذلو افزود: هیچ توجیهی برای ارتکاب افراد به تخلفات تبلیغاتی وجود ندارد، چرا که آن‌ها به خوبی از موارد قانونی اطلاع دارند.
وی خاطرنشان کرد: با فعال شدن کمیته امحا ستاد انتخابات، آثار تبلیغاتی غیر قانونی از سطح شهرستان جمع آوری و موارد تخلف، در پرونده نامزدهای انتخابات ثبت می‌ شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها حسین کاغذلو ورامین انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی ورامین انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی حوزه انتخابیه ورامین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشوا و قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جابر جهان بین افزود: عوامل برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد گفت: نامزد‌ها و هواداران باید با رعایت قانون در نوع تبلیغ و رعایت زمان قانونیِ آن، احترام به مردم و اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند. در استان اردبیل، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فقط در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از طرف هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی