Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول برگزاری این مسابقات در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: هشت تیم از استان‌های مختلف در ۹ دور تا فردا عصر با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

محمد قربانی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را ساوالان مشکین‌شهر، فجر سمنان، باشگاه شهید قاسمی قزوین، باشگاه اسپوکس آمل، باشگاه سهند لنجان، هیات انجمن‌های ورزشی فلاورجان، پادرای فارس و باشگاه فرهنگیان مسجد سلیمان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های باشگاه خانه قهرمانان رشت و شرکت کاسانه گیلان که پیش‌تر برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند به دلیل بارش سنگین برف در آن منطقه موفق به سفر به اصفهان و شرکت در این دوره نشدند.

رییس کمیته اسپوکس هیات انجمن های ورزشی اصفهان ادامه داد: ۱۷ داور از اصفهان، فارس، اردبیل، سمنان، قزوین و مازندران لیگ اسپوکس را قضاوت می‌کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: معرفی نفرات و تیم‌های برتر و مراسم اختتامیه فردا عصر برگزار خواهد شد.

رشته ورزشی اسپوکس برگرفته از انواع ابزارهای جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن (اسفنجی) است که از تحرک بالایی برخوردار بوده و نیاز به سرعت، هوشیاری و قدرت دارد.

ارتقای سطح آمادگی جسمانی، افزایش هماهنگی دست و چشم، افزایش قدرت و استقامت عضلانی به طور همزمان، کارآمدی بیشتر سیستم قلبی و عروقی، پرورش ذهنی سالم و هوشیار، افزایش انعطاف‌پذیری در دامنه طبیعی حرکت مفاصل از مزیت‌های این رشته ورزشی عنوان شده است.

این رشته که در ایران از زیر مجموعه‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی به شمار می‌رود و برای نخستین‌بار از سوی محمدرضا هاشم‌پور (قهرمان جهان، مربی و داور بین‌المللی هنرهای رزمی) در سال ۱۳۹۰ پایه‌گذاری شد.

برچسب‌ها فدراسیون انجمن های ورزشی اسپوکس اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشی اسپوکس اصفهان فدراسیون انجمن های ورزشی اسپوکس اصفهان انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز