Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گفتمانی که از ابتدای انقلاب اسلامی به راه افتاده بدون هیچ تغییری ادامه خواهد داشت. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در مراسم بزرگداشت هنری اربعین شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: گفتمانی که از ابتدای انقلاب اسلامی به راه افتاده بدون هیچ تغییری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ادامه دوران دفاع مقدس است بیان کرد: با توجه به اهمیت دوران دفاع مقدس در جامعه اسلامی باید این مهم را به یک امر نهادینه و فراگیر تبدیل کنیم و با تاسی از راه شهدای والامقام از دفاع مقدس انقلاب اسلامی و این حماسه عظیم حفظ و صیانت کنیم.

اجتماع بزرگ سلیمانی‌های استان مازندران برگزار می‌شوداربعین شهید ‌قاسم سلیمانی و همرزمانش در آبادان برگزار می‌شودمراسم اربعین شهادت سپهبد سلیمانی در حرم حضرت معصومه(س) از نگاه دوربین

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به نقش شعرا و نویسندگان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز گفت: اگر نقل وقایع در طول تاریخ توسط نویسندگان و شعرا انجام نمی‌شد هم‌اکنون وضعیت اسلام در چه شرایطی بود و این مسئله نشان دهنده اهمیت نقش این قشر فرهیخته است.

بابازاده بیان کرد: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم با نهادینه‌سازی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به شکل مناسب عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: هیچ گاه نباید یاد و خاطره شهدای والامقام و نیز رشادت‌های شهید سلیمانی در جامعه اسلامی کمرنگ شود و در این زمینه مسئولان و مردم نقش خطیر و حساسی برای تبیین آرمان‌های والای شهدای والامقام به نسل جوان و امروزی دارند که باید مورد توجه واقع شود.

انتتهای پیام/132/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدون هیچ تغییری ادامه انقلاب اسلامی شهدای والامقام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند