Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@15:36:43 GMT

جاده‌های گیلان چه زمانی باز می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۴۴۵۶

جاده‌های گیلان چه زمانی باز می‌شوند؟

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: راه بیش از ۱۰۰ روستا در استان گیلان به دلیل بارش برف مسدوده شده است که تا فردا باز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان گیلان، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، اخطارها و اطلاعیه‌های لازم در خصوص بارش برف به ۱۱ استان کشور داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ در حال حاضر عمده مشکلات به دلیل بارش سنگین برف در استان گیلان رخ داده است که از شب گذشته بازگشایی راه های روستایی با قدرت بیشتری آغاز شده است و تا فردا اکثر راه ها باز می شود و از امروز صبح نیز بالگردها برای شناسایی منطقه و کمک به مردم استان گیلان پرواز کردند و نقاط حادثه‌دیده تاکنون شناسایی شده است.

نجار با اشاره به اینکه در بعضی از مناطق بیش از ۹۰ سانتیمتر برف باریده است، گفت: از استان‌های قزوین، زنجان و مازندران درخواست کرده‌ایم که وسایل و تجهیزات برف‌روب را به این استان بیاورند تا هر چه سریع‌تر بتوانیم نسبت به برف‌روبی در این منطقه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه برق اکثر مناطق استان گیلان که در دو روز گذشته قطع شده بود در حال حاضر وصل شده است و بیش از ۵۰ اکیپ وزارت نیرو به این استان اعزام شدند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: ۲۰ میلیارد تومان هم اعتبار در خصوص رفع سریع مشکلات برق در استان گیلان اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: متأسفانه علی‌رغم تمامی هشدارها در خصوص بارش سنگین برف در استان گیلان، متأسفانه هم‌وطنان به این هشدارها توجهی نکردند و به این استان سفر کردند که موجب شد حدود ۲ هزار نفر اسکان اضطراری داده شوند.

وی تأکید کرد: امکانات و تجهیزات لازم برای برف‌روبی در این استان بسیج شده است و نیروهای جهادی، سپاه، ارتش، هلال احمر و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان نیز برای ارائه خدمات فوری در استان گیلان حضور یافتند.

نجار درباره تعداد کشته شدگان و مجروحین نیز گفت: تاکنون حدود ۲۰۰ نفر مجروح و ۷ نفر نیز جان خود را از دست دادند که تعداد کشته‌شدگان تأیید نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت بحران گیلان جاده ها رئیس سازمان مدیریت بحران کشور استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود