Web Analytics Made Easy - Statcounter

"کتاب ستاره غرب" زندگی نامه مهرشاد سهیلی نوجوان ترین فعال فرهنگی کشور با حضور آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره) در قم رونمایی می شود. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، "کتاب ستاره غرب" زندگی نامه مهرشاد سهیلی نوجوان ترین فعال فرهنگی کشور با حضور آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره) رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: "آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خود جوش و تمیز است" اکنون در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای اهتمام به منویات حضرت آیت الله خامنه ی (دامت برکاته)  کتاب ستاره ی از غرب ، مجموعه ای از فعالیت ها و زندگی نامه نوجوانترین فعال فرهنگی کشور مهرشاد سهیلی با نویسندگی نعمت الله دوودیان و خبرگزاری ایرنا جمع آوری و چاپ شده است.

رونمایی کتاب "خون‌خدا"| شجاعی: زیارت عاشورا اعلام مواضع در برابر دوستان و دشمنان ولایت استرونمایی کتاب "چشمان کدام ماهی را دزدیده‌ای" در رشت به روایت تصویررونمایی کتاب «انقلابی تراز» در دانشگاه آزاد

مراسم رونمایی این کتاب توسط حضرت آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره) برگزار می شود، این مراسم روز پنج شنبه 24 بهمن ماه از ساعت 9/40 دقیقه صبح در سالن جلسات موسسه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

مهرشاد سهیلی نوجوان 15 ساله اهل روستای موسیان شهرستان دهلران استان ایلام است که ریاست موسسه حضرت مهدی(عج) بر عهده وی است.

موسسه حضرت مهدی(ع) در زمینهٔ موضوعات فرهنگی و اعزام مبلغ و کمک به نیازمندان فعالیت می‌کند، مراجع عظام تقلید نیز از فعالیت‌های فرهنگی این موسسه تقدیر کردند.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی ره رونمایی می شود رونمایی کتاب زندگی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • گفتمان «شهر زندگی» نظام معنایی را منظم می‌کند
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟