Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه محور "رشت به قزوین" بازگشایی شد، گفت: تردد در این محور به کندی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، سردار عزیزاله ملکی در این باره اظهار داشت: بارش برف و کولاک چند روز گذشته موجب کندی عبور و مرور و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان شد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ ها، عوامل امدادی و خدماتی برای بازگشایی معابر و شریان‌های اصلی استان به منظور تسهیل عبور و مرور به کار گرفته شده‌اند، افزود: محور "رشت - قزوین" که تا شب گذشته مسدود بود با همکاری پلیس راه، عوامل امدادی و راهداری بازگشایی و تردد در این محور به کندی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی با اشاره اینکه محور " آستارا به اردبیل" در محدوده گردنه حیران نیز بازگشایی شده و تردد خودرها در این محور در حال انجام است، ادامه داد: محور "اسالم به خلخال" و "پونل به خلخال" "سنگر به کوچصفهان" و "سنگر به سیاهکل" به علت شدت بارش‌های روزهای گذشته کماکان مسدود و تلاش جهت بازگشایی این محورها با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امنیت با حضور و آماده باش کامل پلیس در استان حاکم است، اظهار کرد: کارکنان انتظامی با تمامی تجهیزات و امکانات در حین خدمات رسانی به مسافران و در راه ماندگان هستند.

سردار ملکی ترددهای بی‌مورد را سبب کند شدن عبور و مرور و اختلال در خدمت رسانی نیروهای امدادی قلمدادکرد و بیان داشت: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و به خصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن و همراه داشتن آذوقه، لباس گرم و سوخت کافی از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان گیلان در خاتمه از مسافران و شهروندان گیلانی خواست از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت، حتما قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با شماره 21825914-013 و33729674-013مرکز پیام پلیس راه گیلان تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برف گیلان ناجا بارش برف عبور و مرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد