Web Analytics Made Easy - Statcounter

خشایار صنعتی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات لازم برای ساماندهی نحوه تبلیغات کاندیداها در این دوره از انتخابات به عمل آمده و کاندیداها فقط باید در مکان‌های در نظر گرفته شده می‌توانند تبلیغات انتخاباتی خود را نصب کنند.

وی افزود: تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهستان‌ها و روستاها نیز باید با هماهنگی با بخشداری‌ها صورت گیرد و مکان خاصی برای این منظور تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه صلاحیت ۱۰ کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهاباد تایید شده، افزود: در طول یک هفته زمان تبلیغات، ۱۰ مسجد مهاباد نیز برای سخنرانی کاندیداهای این شهرستان به قید قرعه انتخاب شده است.

«صنعتی» گفت: طبق قانون ماموران شهرداری موظف هستند هرگونه تبلیغات کاندیداها را خارج از مکان‌های تعیین شده امحا کنند و نصب عکس و بروشور کاندیداها روی تیرهای برق، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ایجاد کارناوال و راه‌بندان تبلیغاتی ممنوع است.

وی افزود: هرگونه استفاده از منابع مالی غیرشفاف، تخریب عکس سایر کاندیداها، نصب عکس و بروشور بزرگ‌تر از اندازه‌های تعیین شده، وعده‌های خارج از اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پخش شب‌نامه بدون نام و نشان و مغایر با موازین انتخابات تخلف محسوب شده و موضوع در مراجع قضایی بررسی می‌شود.

وی در خصوص نظارت بر فضای مجازی نیز گفت: تمامی موارد و قوانین‌های مربوط به تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی نیز رصد شده و در صورتی که تخلفی صورت گیرد به کاندیداهای متخلف جهت حذف آن اطلاع و در صورت خودداری از آن موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

صنعتی افزود: فعالیت تبلیغات کاندیداها از بامداد امروز پنج‌شنبه شروع شده و تا ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه، یکم اسفند ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: این شهرستان دارای ۲ حوزه اصلی و فرعی انتخابات بوده که حوزه اصلی آن در مهاباد و حوزه فرعی در شهر خلیفان قرار دارد و ۱۲۰ شعبه اخذ رای شامل ۵۹ شعبه شهری و ۶۱ شعبه روستایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شده‌است.

«صنعتی» گفت: تمامی تهمیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری در این شهرستان فراهم شده و مراحل انتخابات همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز روزشمار خود را طی می‌کند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم آذربایجان‌غربی ۱۲ نماینده را در این روز راهی مجلس می‌کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌ و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آذربایجان غربی برق تبلیغات قانون نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تبلیغات کاندیداها مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره تعیین شده پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد