Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: خون سردار شهید سلیمانی دامان فتنه‌های شیطانی آمریکا را می‌گیرد و دست دشمنان برای مردم رو شده است. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نصیری ظهر امروز در مراسم اربعین شهید سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: خون سردار شهید سلیمانی دامان فتنه‌های شیطانی آمریکا را می‌گیرد چرا که این اقدام فقط به‌خاطر کینه‌توزی دشمنان بوده و به‌همین منظور جبهه مقاومت چهره ملعون استکبار جهانی و آمریکا را به‌دنیا نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تبیین و معرفی چهره و شخصیت سردار سلیمانی به نسل جوان و امروزی یک ضرورت مهم و اساسی است بیان کرد: باید در این زمینه این سردار را به‌عنوان یک نماد خوب برای حرکت‌های جهادی در عرصه مقاومت بدانیم و به همگان ثابت کنیم جوانان انقلابی همیشه کارهای بزرگی در مقابله با استکبار جهانی از خود نشان داده‌اند.

روایت دوربین تسنیم از اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی در قشماجتماع بزرگ سلیمانی‌ها در دیار حاج قاسم + فیلمبرگزاری مراسم چهلمین سالروز شهادت سردار سلیمانی در کاشان به روایت تصویر

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: این مسئله بر همگان آشکار است که سردار سلیمانی در ولایت غرق شده بود و هر کاری که انجام می‌داد براساس رهنمودهای ولایت بود و در همین راه هم به فیض شهادت نائل آمد که این موضوع برای دشمنان قابل تحمل نبوده است.

نصیری تصریح کرد: خون این شهید والامقام غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه را نابود می‌کند چرا که این سردار رشید در جبهه مقاومت ثابت کرد که قدرت آمریکا و دست‌نشانده‌های پوشالی آن هیچ گاه راه به جایی نمی‌برد و همیشه دست کثیفش برای ملت ایران اسلامی آشکار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: یاد و خاطره این شهید والامقام هیچ گاه از دل‌ها فراموش نمی‌شود و تا نفس در سینه داریم با جان و دل ادامه دهنده راه شهدای والامقام و شهید سلیمانی خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد خون پاک شهیدان کشورمان پایمال شود.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار شهید سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم