Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ژاله فرامرزیان که به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی به استان کرمان سفر کرده است در نشستی با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: در سنوات گذشته خیلی قوانین و رعایت اصول با سختی امروز نبوده و وزات ورزش و جوانان و سازمان تربیت بدنی سابق مجموعه منابعش منابع فصل پنجی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز به دلیل اینکه نظام بودجه ایش متفاوت با دستگاه های دیگرست، لذا وضعیت حقوق کارکنانش خوب نبوده و نیست.

وی با اعلام اینکه بعد از قانون خدمات کشوری این افزایش باید طی دو مرحله صورت می گرفته، افزود: این افزایش حقوق در سال های ۹۱، ۹۲ و ۹۳ در اکثر دستگاه ها اتفاق افتاده و بعد هم افزایش های ۱۰ و ۱۵ درصدی سالانه روی آن نشسته و میزان حقوق را در یک نقطه ای به صورتی قابل توجه بالا برده است، این درحالی است که در وزرات ورزش و جوانان این اتفاق نیفتاده است.

فرامرزیان با تأکید بر اینکه از روزی که آمده ایم خیلی پیگیری و مکاتبه کرده ایم، تصریح کرد: اگر وضعیت منابعمان به صورت ملی تعریف شده بود، خیلی دستمان باز بود ولی اکنون دستمان باز نیست.  گاهی در سطح ادارات کل استان ها تلاش کرده ایم از طریق چانه زنی، قدرت تعامل، پیگیری و حتی گاهی سماجت و پافشاری از حقوق همکاران دفاع کنیم.

معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شاکله اداری، حقوقی و مالی در وزارت ورزش و جوانان خیلی ضعیف طراحی شده است، گفت: هم اکنون پایین ترین پول مربوط به وزرات ورزش است.

فرامرزیان از انجام یک کار مضاعف در بحث افزایش حقوق ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ۳۵ درصد افزایشی که قرار است محقق شود، تا دو هفته آینده انجام شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه وزارت ورزش و جوانان کوتاهترین و بدترین راه را برای ساماندهی منابع انسانی انتخاب کرده است، افزود: سایر دستگاه ها زمانی که امکان افزایش پست بوده، این کار را کرده اند و سطوح سرپرستی‌شان را ارتقاء داده اند اما در وزارت ورزش و جوانان همه نیازها از طریق هیات ها و از طریق طرح تأمین شده است یعنی به جای گرفتن مجوز استخدام و گرفتن سهمیه پست، کوتاهترین راه و بدترین راه را برای ساماندهی منابع انسانی انتخاب کرده اند.

فرامرزیان تصریح کرد: در زمانی که تمام دستگاه های دولتی ملزم به کوچک شدن شدند  ما هم شامل حالشان شدیم و طی دو سال گذشته علی رغم اینکه ما کاهش پست نداشتیم اما امتیاز لازم را در حوزه ساختار گرفتیم، خیلی تلاش کردیم دفاع کنیم ولی قانونی مصوب شده و در زمان بندی تعیین شده باید کاهش پیدا کنیم.

وی تعداد کل پرسنل دستگاهی را شش هزار و خورده ای و پیمانی را چهار هزار و خورده ای اعلام و تصریح کرد: یکی از کم عددترین دستگاه ها در سراسر کشور هستیم، در حالی که نوع خدماتی که همکارانمان در سطح کشور می دهند، بسیار گسترده است.

فرامرزیان با بیان اینکه چند مدل به سازمان اداره استخدامی برای ساماندهی وضع نیروها ارائه کرده ایم تا کار از طریق خرید خدمات اداری انجام شود، ادامه داد: ناگزیریم فعلا این راه را ادامه دهیم. جذب نیرو در تمام کشور خیلی سخت است، ولی در ادارات ورزش و جوانان استان ها روش های غیرمتعارف جذب نیروهای هیاتی سبب شده سهم همکاران از منابعی که ما ایجاد می کنیم به حداقل می رسد.

فرامرزیان با تأکید بر آموزش و انجام مهارت حین خدمت به کارکنان گفت: همه باید در مورد آموزش های مورد نیازمان مطالبه گر باشیم و بدانیم آموزشی به درد ما می خورد که مهارت ما را افزایش دهد.

کد خبر 4852107

منبع: مهر

کلیدواژه: ژاله فرامرزیان وزارت ورزش و جوانان کرمان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال فوتسال کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان برای ساماندهی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم

معاون عمرانی استانداری قم گفت: معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است.سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی متقیان ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام تحریم‌های جهانی، ولایت و مردم سبب شده‌اند که بیش از 45 سال این کشور پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم در صحنه بودند، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: نماد مردم و تبلور مردم در قانون اساسی شوراها هستند و شهرداران نیز نماد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه مؤمنین کارهای خود را با مشورت انجام می‌دهند، عنوان کرد: نماد مشورت در جامعه اسلامی شوراها هستند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل شوراها سبب تحکیم پایه و قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایه و محور نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند، تاب‌آوری نظام افزایش پیدا خواهد کرد.

متقیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نقطه مقابل نظام‌های استبدادی هستند، تصریح کرد: نظام اجتماعی کشورهایی که همچنان پادشاهی است هنوز به سمت مردم نرفته است.

وی حل مشکلات مردم در شوراها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مردم هر بخش، روستا و شهر بهتر از هر مدیری نسبت به مشکلات آگاهی دارند و استفاده از این ظرفیت در مدیریت آن منطقه بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه اگر شوراهای شهری الگو باشند شوراهای دولتی نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد، گفت: هر زمانی که شوراها همدل باشند، اقدامات پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه وضع عوارض سنگین مشارکت مردم در ساخت‌وساز را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق همچنین سبب افزایش تخلفات ساخت‌وساز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است، اظهار داشت: سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید