Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- واعظی در آیین افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال، ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش‌های مختلف استان آذربایجان شرقی افتتاح شد که این بیانگر شکست طرح‌های دشمنان و حرکت رو به رشد کشور است. تاریخ انتشار: 13:47 - 24 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۱۳۳ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمود واعظی در آیین افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال، ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش‌های مختلف استان آذربایجان شرقی افتتاح شد که این بیانگر شکست طرح‌های دشمنان و حرکت رو به رشد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: به رغم فشار‌های فزاینده دشمنان بویژه در حوزه اقتصادی، طی دو سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در عرصه‌های گوناگون به بهره‌برداری رسیده است.   بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از پروژه انتقال خط اتیلن از میاندوآب به پتروشیمی تبریز گفتنی است؛ فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز حدفاصل ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه پایانی خط یک واقع در شهرک نور لاله با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.   رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در ایستگاه میدان کهن تبریز ضمن بازدید از این ایستگاه، با توضیح مسئولین در جریان روند تکمیل و اجرای پروژه خط یک قطار شهری تبریز و چگونگی ارائه خدمات و تسهیل در رفت و آمد مردم با اجرای این طرح قرار گرفت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود واعظی رئیس جمهور پروژه خط یک قطار شهری تبریز هزار میلیارد تومان طرح و پروژه استان آذربایجان شرقی رئیس دفتر رئیس جمهور رئیس جمهور بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد