Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بازرسی پاکستان که امروز رئیس حزب مردم را احضار کرده بود با غیر قابل قبول دانستن پاسخ های وی به او ۲ هفته برای جمع آوری مستندات فرصت داد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، سازمان بازرسی پاکستان ضمن احضار و برگزاری جلسه محاکمه و بررسی فساد مالی « بلاول بوتو زرداری» رئیس حزب مردم پاسخ های وی را غیر مستند و ناکافی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بازرسی پاکستان به رئیس حزب مردم 2 هفته فرصت داد تا پاسخ های لازم را به صورت مستند و مشخص تحویل دهد تا مجازات نشود.

این سازمان پرسشنامه‌ای حاوی 32 سوال را به بلاول بوتو تحویل داده است و رئیس حزب مردم باید ظرف 2 هفته به سوالات سازمان بازرسی پاکستان پاسخ دهد.

از سوی دیگر حزب مردم مدعی است این نوعی انتقام گیری سیاسی دولت به دلیل اعتراضات بلاول بوتو به وضعیت بد اقتصادی کشور است.

بلاول نیز پس از اتمام جلسه سازمان بازرسی اعلام کرد: حتی اگر زندانی شوم «آصفه زرداری» خواهرم مسیر من را ادامه خواهد داد، ما از دولت و فشارهای موجود واهمه ای نداریم.

رئیس حزب مردم تا کنون چهار بار در خصوص پرونده فساد مالی خود احضار شده است ولی با بی توجهی به احضاریه ها صرفا یک بار در جلسه بررسی شرکت کرده است.

بسیاری از سران حزب نواز و حزب مردم که دو اپوزیسیون قدرتمند در پاکستان تلقی می شوند به جرم فساد مالی و اداری در زندان هستند یا منتظر صدور حکم نهایی خود هستند.

پیش از این سازمان بازرسی پاکستان «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان را نیز به جرم فساد مالی روانه زندان کرده است.

آصف علی زرداری با قید وثیقه آزاد شددادگاه عالی اسلام آباد دستور آزادی مشروط «آصف علی زرداری» را صادر کردواکنش اپوزیسیون پاکستان به دستگیری زرداری؛ از انتقاد سیاستمداران تا اعتراضات خیابانی حزب مردم«آصف علی زرداری» بازداشت شد

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشمیر اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشمیر اخبار پاکستان کشمیر اخبار پاکستان سازمان بازرسی پاکستان آصف علی زرداری رئیس حزب مردم بلاول بوتو فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،مستوفی، سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی افزود: سال گذشته از ۴۲ هزار سوت زنی مالیاتی که در سامانه سوت زنی ثبت شده بیش از ۷۰ درصد آن متعلق به حوزه فعالیت پزشکی بوده است.

مستوفی گفت: ازاین گزارش‌ها حدود ۱۰ هزار تخلف با بازدید میدانی به تایید رسید و اطلاعات آن به سازمان نظام پزشکی ارسال شد تا سازمان برابر با ضوابط قانونی با این موارد برخورد کند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی خاطر نشان کرد: عمده گزارش‌های ثبت شده مربوط به اخذ وجه به وسیله کار و عدم استفاده از کارتخوان بوده است.

وی افزود سازمان مالیاتی نسبت به احصا کارت‌هایی که پزشکان به جای کارتخوان از آن برای دریافت وجه استفاده می‌کردند، اقدام کرده و از این اطلاعات برای محاسبه مجموع درآمد این پزشکان و محاسبه مالیات استفاده می‌شود.

مستوفی گفت : علاوه بر این تخلفات موجب می‌شود تا برخی از پزشکان از امکان مشوق‌های مالیاتی ماده ۱۰۰ محروم شوند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی همچنین درباره موضوع ممنوع الخروجی مدیر عامل یکی از بانک‌های خصوصی به دلیل ارائه ندادن اطلاعات تراکنش‌های مشکوک بانکی فعالان اقتصادی به سازمان امور مالیاتی افزود: هماهنگی لازم با اعضای هیئت مدیره این بانک انجام شده و اطلاعات مورد نیاز در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد