Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالمی نیسی از استقرار ۴۹۲ شعبه اخد رای در حوزه انتخابیه اهواز خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۱۰ شعبه ثابت و ۸۲ شعبه سیار است.

«جمال عالمی ‌نیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، به تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه اهواز اشاره کرد و گفت: در این حوزه 111 نفر تایید صلاحیت شدند که از این تعداد 106 نفر آقا و پنج نفر خانم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان اهواز با بیان اینکه تبلیغات کاندیداها از بامداد امروز (پنج شنبه 24 بهمن) آغاز شده و کاندیداها یک هفته فرصت دارند که تبلیغات خود را انجام دهند افزود: برای تبلیع کاندیداها مکان های از سوی شهرداری در نظر گرفته شده و کاندیداها تنها مجاز به تبلیغ در این مکان ها هستند.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه اهواز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است اضافه کرد: در این حوزه انتخابیه 492 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد 410 شعبه ثابت و 82 شعبه سیار است.

 

عالمی نیسی با بیان اینکه از 82 شعبه سیار 30 شعبه سیار در شهر و 52 شعبه سیار در روستاها هستند عنوان کرد: در شعبی که آرای آنها بیش از یک هزار و 500 رای دارد دو شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که تعداد آنها حدودا 30 شعبه است.

 

وی با اشاره به اینکه محل شعب به گونه ای در نظر گرفته شده که دسترسی رای دهندگان به شعب آسان و بدون مشکل باشد تصریح کرد: اهواز را به ۳۰ منطقه تقسیم و برای هر منطقه یک مسئول تعیین کردیم و صندوق های اخد رای نیز یک روز قبل از انتخابات در مناطق مستقر می شود.

 

فرماندار اهواز با بیان اینکه بیش از 10 هزار نفر عوامل اجرایی برای حضور در شعب اخذ رای و انجام روند انتخابات حضور خواهند داشت که هم اکنون در حال ثبت مشخصات آنها هستیم اذعان داشت: برای اولین بار تصمیم گرفته شده که کاندیداها در ساعت پایانی اخد رای در ستاد مرکزی مستقر شوند و روند انتخابات را از نزدیک مشاهده کنند.

 

وی تعداد واجدین شرایط اخد رای در شهرستان اهواز را 850 هزار نفر عنوان کرد و یاد آور شد: هنوز تعرفه های اخذ رای را تحویل نگرفتیم اما 10 درصد تعرفه بیشتر از تعداد واجدین اخذ رای دریافت خواهیم کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه انتخابیه اهواز انتخابات حوزه انتخابیه اهواز نظر گرفته شده اخد رای اخذ رای شعبه سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی