Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا بهمنی نژاد پنجشنبه گفت: طی سه عملیات موفق در شهرستان های مرودشت و سروستان تعداد ۱۴ نفر حفار غیرمجاز که در حریم آثار تاریخی- فرهنگی اقدام به کندن زمین می کردند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی ادامه داد: پس از کسب اخبار و اطلاعات از سوی دوستداران میراث فرهنگی، مراقبت و  کمین از سوی نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی انجام شد و با همکاری و حضور به موقع نیروی انتظامی و تعامل مراجع قضایی، ضمن ناکام ماندن سودجویان و دستگیری اعضای سه باند مذکور، تعداد۲ دستگاه خودرو، یک دستگاه موتوربرق، یک دستگاه فلزیاب همراه با متعلقات، یک دستگاه بالابر و ۷ عدد ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول بیان کرد: پرونده این افراد پس از بررسی و شناسایی اعضای باند توسط نیروی انتظامی تکمیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

شهرستان مرودشت در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری شمال شیراز و شهرستان سروستان در فاصله ۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها سروستان مرودشت میراث فرهنگی موزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سروستان مرودشت میراث فرهنگی موزه سروستان مرودشت میراث فرهنگی موزه میراث فرهنگی مراجع قضایی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز