Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@02:11:06 GMT

ویژه‌نامه‌ اینترنتی «مادر خوبی‌ها» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۵۹۳۴

ویژه‌نامه‌ اینترنتی «مادر خوبی‌ها» منتشر شد

ویژه‌نامه اینترنتی «مادر خوبی‌ها» به بهانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با روز مادر منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز تحقیقات اسلامی نور همزمان با سالروز میلاد ام ابیها و ام الائمه که مزین به نام روز مادر شده است ویژه‌نامه‌ اینترنتی «مادر خوبی‌ها» را به روز رسانی و منتشر کرد.

این ویژه‌نامه در قالب ۱۰ نمایه اصلی و ۳۱ نمایه فرعی مطالب ارزشمندی را پیرامون شخصیت نورانی حضرت ام ابیها(س) منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
«سرچشمه خوبی‌ها»، «بانوی آفتاب»، «صفت اسمانی ریحانه النبی»، «سیره و آموزه‌های رفتاری فاطمه زهرا»، «حضرت فاطمه در آینه قرآن و احادیث»، «بانوی آفتاب در کلام امام و رهبری»، «کوثر پیامبر در آینه شعر و ادب»، «در آیینه کتاب»، «نگارخانه» و «مطالب مرتبط» از جمله نمایه‌های اصلی این ویژه‌نامه است.
همچنین «عظمت مقام مادر»، «شمه‌ای از مقام مادر»، «مادر، جویبار عطوفت»، «طلوع گل محمدی»، «فاطمه، تحیت آسمانی خدا»، «تولد بهترین زن»، «برترین بانوی جهان»، «مرد آفرین دهر»، «نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود»، «بانوی بانوان و شفاعت زنان»، «مقام علمی فاطمه(س)»، «حضرت زهرا(س) همراز جبرئیل»، «الگو‌های رفتاری حضرت زهرا(س)»، «برترین الگو»، «جایگاه حضرت فاطمه(س) و مریم(س) در آیات و روایات»، «فاطمه(س) از دیده گاه قرآن» از جمله عناوین فرعی این ویژه‌نامه هستند.
«فاطمه‌(س) تجلی تمام زنان مقدس قرآنی»، «فاطمه‌(س) به روایت معصوم‌(ع)»، «فاطمه‌(س) در نگاه امام عسکری‌(ع)»، «حضرت فاطمه‌(س) در اندیشه امام خمینی‌(ره)»، «بانوی آفتاب در کلام رهبری»، «دختر پیغمبر در شعر فارسی»، «مناقب فاطمی در شعر شیعی» از دیگر نمایه‌های فرعی این ویژه‌نامه است.
«آسمان‌ها شد منوّر از لقای فاطمه(س)»، «فاطمه در آینه کتاب»، «کتاب نامه فاطمی»، «بیانات مقام معظم رهبری»، «حضرت زهرا(س)، الگوی تمامی زنان‏»، «دانشنامه حضرت زهرا(س)»، «ویژه نامه روز مادر و روز زن»، «ویژه نامه نوروز فاطمی» از جمله دیگر عناوین این ویژه‌نامه است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: روز زن روز مادر ولادت حضرت زهرا ویژه نامه مادر خوبی ها بانوی آفتاب حضرت زهرا س حضرت فاطمه روز مادر فاطمه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی