Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:21:23 GMT

بازگشایی تمام کوچه‌های رشت تا فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۰۱۸

بازگشایی تمام کوچه‌های رشت تا فردا

حاج محمدی با تاکید بر اینکه مشکلی در معابر اصلی شهر به جهت تردد خودروها وجود ندارد گفت: تا فردا تمامی کوچه‌های شهر بازگشایی می شود.

«ناصرحاج محمدی» امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تشریح اقدامات شهرداری رشت در مقابله با بحران برف در شهر گفت: در حال حاضر تمام معابر اصلی شهر به‌طور کامل بازگشایی شده و تردد با ترافیک روان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار رشت با تاکید بر اینکه مشکلی در معابر اصلی شهر به جهت تردد خودروها وجود ندارد افزود: معابر درجه ۲، خیابان‌های فرعی که از محلات می‌گذرد، هم بازگشایی شده است.

 

وی با اشاره به بارش یک میلیون مترمکعب برف با ارتفاع افزون بر ۷۰ سانتی‌متر در شهر رشت اظهارداشت: حجم شدید برف در شهر باعث شد تا متاسفانه کوچه های درجه۲ به‌طور کامل بازگشایی نشود اما با این حال در ۷۰ درصد کوچه‌ها عملیات برف‌روبی انجام شده است.

 

حاج محمدی با اشاره به زحمات شبانه‌روزی پرسنل شهرداری در عدم مسدود شدن معابر اصلی شهر افزود: هم‌اکنون در تمام معابر اصلی شهر شاهد عبور و مرور آسان هستیم و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استاندار به‌زودی کوچه‌های درجه ۲ فرعی و بن‌بست‌ها نیز بازگشایی شود.

 

شهردار رشت با اشاره به برخی نواقص و کمبودها در خدمات‌رسانی و بیان اینکه از تمام توان شهرداری در ارائه خدمات به مردم استفاده کردیم از رشتوندان خواست تا با صبوری مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات کمک‌رسان باشند.

 

حاج‌محمدی با بیان اینکه کمتر از ۳۰ درصد کوچه‌های شهر مسدود است افزود: تا فردا تمام کوچه‌های شهر بازگشایی می شود.

 

وی از مردم خواست تا در صورت مسدود بودن کوچه‌ها در تماس با شهرداری نسبت به تسریع در بازگشایی همکاری کنند.

 

شهردار رشت با بیان اینکه ۴۸ دستگاه ماشین‌های برف‌روب و لودر در بحران برف در سطح شهر حضور داشته و خدمات‌رسانی کردند گفت: این ماشین‌آلات بین ۵۵ محله، ۱۵ ناحیه و پنج منطقه شهری تقسیم شده تا عملیات برف‌روبی در همه مناطق انجام شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: معابر شهر رشت بازگشایی معابر شهردار رشت معابر اصلی شهر شهردار رشت حاج محمدی کوچه های شهر کوچه ها تا فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟