Web Analytics Made Easy - Statcounter

لینالونا کلاهش را کمی جابه‌جا کرد و گفت: «خیلی فکر خوبی کردی که خودت را پوشاندی.» گفتم: «فکر خدا است؛ نه فکر من، ولی...»، چندبار تکرار کرد: «فکر خدا... فکر خدا... اوووه!» و یک‌دفعه از جا پرید، انگار چیزی فهمیده باشد. اگر حرفم را قطع نمی‌کرد، به او می‌گفتم که موهای من آبی نیست؛ این‌ موها را فقط به‌خاطر خدا می‌پوشانم، چون خیلی دوستش دارم و می‌خواهم به حرفش گوش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زن همچون کوه است که مردان زورمند و پرتلاش، به آستانه او رفته و عرق‌ریزان در به دست آوردن قله او، دامنه‌اش را به چنگ و دندان می‌گیرند و بالا می‌روند، تا مرد که باشد و به قله رسد، نامرد که باشد، و در دامنه فرود آید؟

برخی از زنان همچون رشته‌کوه‌های زاگرس، بسیار بلند دامنه و سخت و سرافرازند که تنها مردان کارآزموده و سخت‌کوش، جسارت پا گذاشتن به دامنه آن را به خود می‌دهند، اما از زنانی همچون پاره‌سنگ‌هایی می‌مانند که هر کودک بازیگوشی، بی‌هیچ واهمه‌ای آن‌ها را ابزار سرگرمی خود قرار می‌دهد.

نگویم حجاب، چراکه حساسیت‌برانگیز شده، بگویم پوشش، آری پوششِ زن، سرافرازی‌ای به او می‌دهد که کوهنوردانِ چیره‌دست، از سختی فتح آن و بلندی پاره‌سنگ‌های آن سخن میگویند نه آنکه تازه به دوران رسیده‌ها از بوییدن گل‌های دامنه‌اش بگویند و با کفش‌های قیصری، کِلِش کِلِش بر دامنه آن قدم بزنند و احیاناً قلیانی چاق کنند!

این کتاب قصه دوستی دختر بچه‌ای شیرین و دوست‌داشتنی با آدم کوچولویی به اسم لینالونا است که نویسنده با قلمی سبک و بدون استفاده از کلمات قلمبه سلمبه، طوری قصه‌سرایی کرده که مخاطب کم سن و سال را با داستان همراه می‌کند.

نگارنده کتابش را پر از تصویرهای دل‌فریب و جذاب کرده که کودک را مشتاق به ورق زدن می‌کند، پس توجه شود که این کتاب برای کودکان نوشته‌شده و برای هرکسی که می‌خواهد به زبان کودک، حجاب را آموزش دهد.

پاره‌ای از کتاب:

لینالونا کلاهش را کمی جابه‌جا کرد و گفت: «خیلی فکر خوبی کردی که خودت را پوشاندی.» گفتم: «فکر خدا است؛ نه فکر من، ولی...»، چندبار تکرار کرد: «فکر خدا... فکر خدا... اوووه!» و یک‌دفعه از جا پرید، انگار چیزی فهمیده باشد. اگر حرفم را قطع نمی‌کرد، به او می‌گفتم که موهای من آبی نیست؛ این موها را فقط به‌خاطر خدا می‌پوشانم، چون خیلی دوستش دارم و می‌خواهم به حرفش گوش کنم.

نویسنده این کتاب سرکار خانم کلر ژوبرت است، پژوهشگری درجه یک که در خانواده‌ای مسیحی رشد و تحصیل کرده سپس مسلمان شد و دروس حوزوی را پشت سرگذاشته و حالا کتاب‌های خوبی در زمینه‌های اجتماعی می‌نویسد.
انتهای پیام/63106/ج20/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب خوب کلر ژوبرت فکر خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • آیا کندن موی سفید باعث زیاد شدن آن میشود؟
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • چسب مو چیست و چه کاربردهایی در حالت دهندگی مو دارد ؟
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند