Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز با انتقاد از اینکه اعتبارات دولتی مترو تبریز در سال‌های اخیر کمتر از اعتبارات شهرداری بود گفت: امیدواریم این عقب افتادگی توسط دولت جبران شود تا بتوانیم خط دو سه را تکمیل کنیم. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ایرج شهین‌باهر در آیین بهره برداری کامل از خط یک قطار شهری تبریز در فاز سوم که در ایستگاه کهن (سه راه امین و محققی ) برگزار شد، با بیان اینکه بهره‌برداری از فاز سوم خط یک متروی تبریز، حاصل همدلی و همراهی شورا، شهرداری و استانداری است اظهار داشت: امام جمعه، استاندار و همه مدیران استان همدلی و همراهی خوبی دارند که در نتیجه، در دوران مشکلات اقتصادی اجازه ندادیم مترو تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته به اندازه 8 سال گذشته اعتبار برای تکمیل مترو تزریق کردیم، گفت: کار 8 ساله را در دو سال انجام دادیم و در حد توان سعی کردیم مشکلات را رفع کنیم.

شهردار تبریز، مترو را اولویت دارترین پروژه شهری تبریز دانست و افزود: شورا پیگیر تزریق اعتبارات لازم به این پروژه بود و باید از همراهی شورا تشکر کنم.

بهره‌برداری کامل از خط یک مترو تبریز با رسیدن مترو به ایستگاه لالهتوضیحات فرماندار تبریز درباره تعطیلی ‌مترو

وی از اشتغال و فعالیت 1400 نفر در پروژه مترو تبریز خبر داد و گفت: در سال 97 و 98 637 میلیارد تزریق کردیم و با 650 میلیارد اوراق مشارکت، حدود 1300 میلیارد در دو سال اخیر هزینه کردیم در حالی که از سال 80 تا 96 بیش از 1400 میلیارد اعتبار هزینه شده است.

ایرج شهین‌باهر با انتقاد از اینکه اعتبارات دولتی مترو تبریز در سال‌های اخیر کمتر از اعتبارات شهرداری بود خاطر نشان کرد: امیدواریم این عقب افتادگی توسط دولت جبران شود تا بتوانیم خط دو و سه را تکمیل کنیم.

انتهای پیام /111/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان