Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@14:14:09 GMT

۱۵ حمله هوایی سعودی به یمن در ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۶۲۸

۱۵ حمله هوایی سعودی به یمن در ۲۴ ساعت

ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته چندین استان یمن را آماج حملات هوایی ، توپخانه‌ای و موشکی قرار داد و خسارت زیادی به منازل و املاک مردم وارد کرد.

به گزارش مشرق، ائتلاف سعودی در ادامه نقض گسترده توافق سوئد، در ۲۴ ساعت گذشته پانزده حمله هوایی علیه استان «الحدیده» یمن و سه استان دیگر انجام داد و خسارت زیادی به منازل و املاک مردم وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری «سبأ»، نیروهای ائتلاف سعودی با نُه موشک کاتیوشا و شلیک توپخانه منطقه مسکونی «۷ ژوئیه» و خیابان الخمسین در استان الحدیده را هدف گرفتند.

بیشتر بخوانید: شکست دوباره سامانه پدافندی پاتریوت در یمن عکس/ راکت انداز جدید چینی برای امارات

یک منبع آگاه اعلام کرد، در نتیجه تیراندازی گسترده، منزل یک غیرنظامی در منطقه «الجاح» در شهرستان «بیت الفقیه» سوخت و به تعدادی از منازل غیرنظامیان در شرق و غرب دو روستای «العقده» و «النزالی» در شهرستان «حیس» در نتیجه شلیک ۴۱ خمپاره خسارت وارد شد.

وی افزود: در نتیجه شلیک بیش از ۵۸ گلوله توپخانه به سمت شهر محاصره شده الدریهمی تعدادی از منازل و املاک شهروندان آسیب دید.

 در ادامه این گزارش آمده، بلدزرهای نیروهای متجاوز استحکامات جنگی جدیدی در شرق الدریهمی ایجاد کردند و مزارع کشاورزی در جنوب روستای «الشجن» در الدریهمی با موشک و توپخانه هدف گرفته شد.

بنا به گفته منابع آگاه، جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منطقه «الحمزات» در شهر «سحار» استان صعده حمله کردند و یگان توپخانه و موشکی ائتلاف، مناطق متفرقی در «رازح» را هدف گرفتند.

در پایان این گزارش آمده، جنگنده‌های ائتلاف سعودی دو حمله هوایی علیه منطقه «الفاخر» در شهر «قعطبه» استان «ضالع»، یک حمله علیه شهر «الغیل» استان الجوف و ۱۱ حمله علیه شهر «مجزر» استان مأرب انجام دادند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا عربستان سعودی یمن استان الحدیده ائتلاف سعودی منازل و املاک ائتلاف سعودی حمله هوایی ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود