Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه بابل گفت: دوم اسفند روز سرنوشت انقلاب اسلامی است و نمایش رزمایش و اقتدار بسیجیان هشداری برای دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

پاسدار مرتضی رمضانی در سومین و آخرین مرحله رزمایش اقتدار رزم آوران علوی در سالن ورزشی شهید سجودی بابل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین بیش از یک هزار و ۷۴۰ شهید شهرستان بابل و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و یاد و خاطر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: الگو بودن انقلاب اسلامی برای همه آزادی خواهان دنیا ثمره  ۴۱ سال ایستادگی، ایثار و مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دشمنان این نظام و انقلاب و ملت  ۴۱ سال تلاش و توطئه و برنامه‌ریزی کردند اما نتوانستند در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی کاری از پیش ببرند.
فرمانده سپاه بابل با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رزمایش اقتدار بسیجیان یک برنامه و رزمایش ساده نیست، خاطرنشان کرد: از روزهای اولیه پیروزی انقلاب دشمن تلاش و توطئه های مختلفی را برنامه ریزی کرد تا انقلاب شکوهمند را ساقط کند و سد راه پیشرفت انقلاب اسلامی شود اما به واسطه حضور بسیجیان در صحنه های مختلف همه توطئه های دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی آمریکای جهان خوار خنثی شد.
رمضانی در ادامه افزود: نمایش رزمایش و اقتدار بسیجیان درواقع هشداری برای دشمنان داخلی و خارجی است که بدانند بسیج سرزنده و با نشاط و پویا آماده دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و این آمادگی که در تک تک بسیجیان وجود دارد.
وی گفت: دشمن فکر می‌کند با به شهادت رساندن سرداران و فرماندهان مخلص این انقلاب که آخرینش سردار حاج قاسم سلیمانی بود،می توانند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند اما اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند.
فرمانده سپاه بابل با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۱ سال انقلاب ،ایستادگی خودرا ثابت کرد، یادآورشد: ملت ما از روزهای اولیه  پیروزی با امام دست بیعت دادند بعد از دوران دفاع مقدس و ارتحال امام با مقام معظم رهبری بیعت کردندو تاظهور حضرت ولی عصر پای انقلاب و ارزش های این نظام ایستادگی می‌کنند.
رمضانی افزود: این حضور بسیجیان در رزمایش اقتدار در واقع خط و نشانی برای دشمنان داخلی و خارجی و بیعتی با مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا وهمچنین بیعتی با همه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه سردارحاج قاسم سلیمانی است. 
وی با اشاره به اینکه دوم اسفند روز سرنوشت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دوم اسفند روز بیعت با آرمان حاج قاسم سلیمانی است و به دنیا حضورپرشورخود پای صندوق های رای برای استحکام نظام و وفاداری به انقلاب به نمایش خواهیم گذاشت و هم با انتخاب اصلح خودمان یک مجلس انقلابی شکل خواهیم داد تا از آرمان امام و شهدا دفاع کنند.
به گزارش ایسنا، اجرای مسابقه حرکات رزمی توسط گروه‌های ذوالفقار گردان‌های امام حسین (ع) از دیگر برنامه‌های رزمایش اقتدار رزم آوران علوی در سالن ورزشی شهید سجودی بابل بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایش رزمایش و اقتدار بسیجیان فرمانده سپاه بابل انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی رزمایش اقتدار دوم اسفند روز ۴۱ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد