Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره جهانی‌ موبایل به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال جاری برگزار نمی‌شود.

گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، کنفرانس جهانی موبایل (WMC) به دلیل عدم حضور بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و اپراتور‌های جهانی لغو شد. این رویداد قرار بود از ۲۴ لغایت ۲۷ فوریه در شهر بارسلونا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی دو شرکت نوکیا و اچ‌ام‌دی گلوبال دلیل عدم حضور خود را در این رویداد جهانی مهم اعلام کردند. این دو شرکت شیوع سریع ویروس کرونا را بهانه عدم شرکت در این مراسم اعلام کردند.

دو شرکت نوکیا و اچ‌ام‌دی گلوبال در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که از شرکت در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۲۰ (WMC 2020) منصرف شده‌اند. این دو شرکت با ارسال یک خبر مطبوعاتی از طرف دفتر مشترک خود در شهر اپسوی فنلاند تأیید کرده‌اند که این شرکت‌ها به دلیل گسترش ویروس کرونا در این مراسم جهانی بزرگ شرکت نخواهند کرد. این دو شرکت به دلیل شیوع این بیماری در سطح جهان ابراز نگرانی کرده‌اند و اعلام کرده‌اند سلامتی کارکنان این دو شرکت از همه مسائل برای مدیران از همه چیز مهم‌تر است و به همین دلیل در مراسم بزرگ پیش رو در شهر بارسلونای اسپانیا شرکت نخواهند کرد.

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال کنفرانس جهانی موبایل را یک فرصت مناسب برای معرفی محصولات جدید خود می‌داند، هرچند امنیت کارمندان، مشتریان و سهامداران این شرکت را در اولویت قرار می‌دهد. این شرکت برای معرفی محصولات جدید نوکیا زمان جدیدی را در نظر خواهد گرفت، اما هنوز این تصمیم‌ها نهایی و اعلام نشده است. شرکت نوکیا هم در بیانیه خود امنیت مشتریان، کارمندان و مدیران این شرکت را در اولویت قرار داده است و تصمیم نهایی گرفته است که از شرکت در کنفرانس جهانی موبایل انصراف دهد. نوکیا به جای شرکت در این کنفرانس جهانی، تصمیم گرفته است به صورت مستقیم با مشتریان وارد ارتباط شود و مراسم‌های زنده برگزار کند که این نشانه استفاده این شرکت از فناوری ارتباطی 5G است.

اچ‌ام‌دی گلوبال و نوکیا مانند شرکت‌های سونی، ویوو، تی‌سی‌ال، یولفون و دیگر شرکت‌های اپراتور از شرکت در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۲۰ (WMC 2020) انصراف داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا کنفرانس جهانی موبایل کنگره جهانی موبایل شرکت در کنفرانس جهانی موبایل اچ ام دی گلوبال ویروس کرونا دو شرکت شرکت نوکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد