Web Analytics Made Easy - Statcounter

مورون هم به گزینه های بارسلونا برای جانشینی لوییس سوارز اضافه شده است.

طرفداری- پس از اینکه مشخص شد عثمان دمبله به مدت 6 ماه از میادین دور خواهد بود، بارسلونا تصمیم گرفت که یک مهاجم جدید به تریکب خود اضافه کند. نام های زیادی در چند روز اخیر پیرامون بارسلونا شنیده شدند، اسامی بازیکنانی مانند: ویلیان ژوزه، لوکاس پرز و آنخل رودریگز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ظاهرا  نام لورن مورون هم به گزینه های بارسلونا اضافه شده است. 

به گزارش موندو دپورتیوو، آنخل هارو، رئیس باشگاه رئال بتیس چند روز قبل دریافت پیشنهاد از سوی بارسلونا برای مورون را انکار کرده بود: 

هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی برای فروش بازیکنانمان، دریافت نکرده ایم. 

 

هارو زمانی این حرف را زد که خبرنگاران از او در مورد شایعات مبنی بر علاقه بارسلونا به لورن مورون، پرسیده بودند. با این حال همانموقع منابع موندو از جدی نبودن این علاقه خبر دادند. حالا منابع نزدیک به باشگاه بتیس خبر داده اند که بارسلونا به دنبال این است که با مبلغی بین 18-20 میلیون یورو، این بازیکن را به نیوکمپ بیاورد. مبلغی که بسیار کمتر از چیزی است که بتیس انتظارش را دارد. این منابع همچنین خبر داده اند که رئال بتیس، به پیشنهادات کمتر از 30 میلیون یورو توجهی نمی کند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)