Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتی فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد.

طرفداری - احتمال انتقال روجر مارتی، مهاجم لوانته به بارسلونا کاملا وجود دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، پس از مصدومیت لوییس سوارز، بارسا که تصمیم گرفته بود مهاجم جدیدی در ژانویه جذب کند، منصرف شد و همه چیز را به تابستان منتقل کند. با این حال مصدومیت شدید عثمان دمبله که موجب غیبت او در بازی‌های باقی مانده از فصل خواهد شد، دوباره برنامه‌های بارسا را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک آبیدال و کادر همراه با ارسال گزارش پزشکی جراحی دمبله به لالیگا، به طور رسمی تمایلشان به جذب بازیکنی جدید را اعلام کردند.

در حالی که صحبت از گزینه‌هایی چون ویلیان ژوزه، آنخل و لورن مورون بود، منابع موثق گزارش دادند انتخاب آبیدال برای پر کردن جای خالی دمبله، روجر مارتی، مهاجم لوانته است. مارتی مهاجمی 29 ساله است که هم اکنون با 10 گل زده، بهترین گلزن اسپانیایی لالیگا به شمار می‌رود. بند آزادسازی او از لوانته 30 میلیون یورو است اما طبق توافقی که او با رئيس باشگاه داشته، می‌تواند با 12 میلیون یورو، راهی تیم جدیدش شود.

جالب اینجا است که نام روجر مارتی در ابتدا در لیست بارسا قرار نداشت و اسامی فوق، این لیست را تشکیل می‌دادند. ویلیان ژوزه اولویت آبیدال بوده اما به دلیل رقم بالای درخواستی سوسیداد، جذب او تقریبا منتفی است. حالا روجر مارتی جدی ترین گزینه است و سبک بازی‌اش نیز مطابق با نمونه درخواستی بارسلونا است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهاجم لوانته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اریک به الهلال (الهلال 1-1 العین)

گل اریک به الهلال را مشاهده می کنید.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • گل اریک به الهلال (الهلال 1-1 العین)