Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بازرسی پاکستان ضمن احضار و برگزاری جلسه محاکمه و بررسی فساد مالی « بلاول بوتو زرداری» رئیس حزب مردم پاسخ های وی را غیر مستند و ناکافی دانست.

اخبار بین الملل- سازمان بازرسی پاکستان به رئیس حزب مردم 2 هفته فرصت داد تا پاسخ های لازم را به صورت مستند و مشخص تحویل دهد تا مجازات نشود.

این سازمان پرسشنامه‌ای حاوی 32 سوال را به بلاول بوتو تحویل داده است و رئیس حزب مردم باید ظرف 2 هفته به سوالات سازمان بازرسی پاکستان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر حزب مردم مدعی است این نوعی انتقام گیری سیاسی دولت به دلیل اعتراضات بلاول بوتو به وضعیت بد اقتصادی کشور است.

بلاول نیز پس از اتمام جلسه سازمان بازرسی اعلام کرد: حتی اگر زندانی شوم «آصفه زرداری» خواهرم مسیر من را ادامه خواهد داد، ما از دولت و فشارهای موجود واهمه ای نداریم.

رئیس حزب مردم تا کنون چهار بار در خصوص پرونده فساد مالی خود احضار شده است ولی با بی توجهی به احضاریه ها صرفا یک بار در جلسه بررسی شرکت کرده است.

بسیاری از سران حزب نواز و حزب مردم که دو اپوزیسیون قدرتمند در پاکستان تلقی می شوند به جرم فساد مالی و اداری در زندان هستند یا منتظر صدور حکم نهایی خود هستند.

پیش از این سازمان بازرسی پاکستان «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان را نیز به جرم فساد مالی روانه زندان کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پاکستان بازرسی اپوزیسیون پاکستان فساد مالی بازرسی سازمان بازرسی پاکستان رئیس حزب مردم بلاول بوتو فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، برنی سندرز عضو مجلس سنای امریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف کمک نظامی امریکا به رژیم صهیونیستی شده است. وی هنگام ارائه این طرح گفت: با توجه به این واقعیت که اکثریت مردم آمریکا اکنون می خواهند کمک مالی به ماشین جنگی نتانیاهو متوقف شود تصویب چنین کمکی غیرقابل درک است. به ویژه در زمانی که دولت اسراییل به وضوح این قانون را زیر پا گذاشته ، اعطای کمک مالی برای کشتار مردم غزه تصمیمی افتضاح است. آقای رییس جمهور من واقعا نمی فهمم تخریب دانشگاه، خانه، زیرساختها و مراکز بهداشتی و آموزشی چه فایده نظامی دارد؟!
وی افزود: به خصوص زمانی که شاهدیم بسیاری از مردم آمریکا حتی قادر به پرداخت اجاره مسکن، قبوض ماهانه و هزینه های درمانی و تحصیلی شان نیستند، این کمک های چند میلیارد دلاری چه معنی دارد؟!
این سناتور آمریکایی خواستار از سرگیری کمک مالی آمریکا به آنروا آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شد.

در این حال فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل از اینکه حامیان مالی آنورا از حمله امریکا حاضر به از سرگیری کمک‌های خود نیستند ابراز نگرانی کردو گفت: تاکنون در حمله مستقیم اسراییل به غزه، ۱۸۰ کارمند آنروا کشته و ۱۶۰ ساختمان این آژانس کاملا ویران شده است. ما درباره پیامد‌های احتمال حمله گسترده اسراییل به رفح هم عمیقا نگران هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
برنی سندرز - سناتور آمریکایی
فیلیپ لازارینی - رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!