Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیم رضایی رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دور جدید بازدید اعضای این کمیته از مراکز هسته‌ای خبر داد و گفت: پس از برگزاری انتخابات در روز(دوم اسفند) بازدید از مراکز هسته‌ای آغاز  می‌شود.

اخبار سیاسی - وی با بیان اینکه این بازدیدها درراستای بعد نظارتی مجلس و بازدید‌های دوره‌ای کمیته هسته‌ای انجام می‌شود، افزود:با توجه به برداشتن گام‌های پنج‌گانه جمهوری اسلامی در راستای کاهش تعهدات برجامی در این بازدید‌ها کمیته هسته‌ای جریان روند این امور قرار گرفته و گزارشی در این زمینه تهیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس تصریح کرد: همچنین قرار است تا در جلسه‌ای با مسئولان سازمان انرژی اتمی، برنامه‌های این سازمان در سال آینده را دریافت و پس از بررسی در صورت امکان از ظرفیت مجلس برای همکاری و همراهی برای پیش‌برد برنامه‌های سازمان انرژی اتمی استفاده کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه ارتباط کمیته هسته‌ای مجلس با سازمان انرژی اتمی در شرایط مطلوبی قرار دارد و هماهنگی مناسبی برای بازدید از مراکز هسته‌ای ایجاد شده ، اضافه کرد: پس از بازدید‌ها و دریافت گزارشات از سازمان انرژی اتمی، گزارشی در این زمینه تهیه و در اختیار نماینگان قرار خواهد گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس کمیته هسته ای مجلس کمیته هسته ای مراکز اتمی کمیته هسته ای مجلس سازمان انرژی اتمی مراکز هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، عصر امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رافائل گروسی که امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در رأس هیئتی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای و مذاکرات با مقامات عالی هسته‌ای و سیاسی کشور وارد تهران شد، عصر امروز با حسین امیر عبداللهیان در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد.

گروسی در سفر ۲ روزه خود به ایران، قرار است به منظور شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به اصفهان سفر کند و ضمن دیدار و مذاکره با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانسی خبری به سوالات خبرنگاران و رسانه‌های جمعی پاسخ دهد.

گروسی هنگام ورود به تهران مورد استقبال بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

کد خبر 751185

دیگر خبرها

  • دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران
  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین