Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۱۱۰ اکیپ راهداری در مناطق کوهستانی و به‌ویژه در مناطق برفی سطح استان اردبیل مشغول امدادرسانی هستند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحمتی شامگاه پنجشنبه در بازدید از عملیات برف‌روبی راه‌های مواصلاتی روستاهای شهرستان خلخال اظهار داشت: هم‌اکنون 110 اکیپ راهداری در مناطق کوهستانی و به‌ویژه در مناطق برفی سطح استان اردبیل مشغول امدادرسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از عصر روز گذشته پس از قطع بارش برف راهداران شهرستان‌ خلخال با به‌کارگیری تمام توان خود و با استفاده از ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات اقدام به آغاز عملیات برف‌روبی کرده‌اند و در نهایت چندین راه روستایی نیز بازگشایی شده است.

هشدار فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی/ برف و کولاک شدید در محور هراز + فیلمادامه بحران انسداد جاده‌های گیلان به علت بارش برف؛ آب شرب 39 هزار مشترک روستایی قطع استبارش کم‌سابقه برف خلخال در 50سال اخیر/ پرسه‌زدن گرگ‌های گرسنه در خیابان‌های خلخال + فیل

رحمتی از مسدودی مجدد برخی از راه‌های روستایی شهرستان خلخال خبر داد و تصریح کرد: در سطح شهرستان خلخال برخی از راه‌های روستایی را که به‌صورت کامل بازگشایی شده‌اند به‌دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید مجددا مسدود شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در سطح استان اردبیل 435 نفر نیروی انسانی از راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در قالب 110 اکیپ راهداری و با 286 دستگاه ماشین‌آلات در حال خدمت‌رسانی به مردم استان و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه مردم خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند اظهار کرد: از مردم استان اردبیل خواهشمندیم اگر قصد گذر از جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کوهستانی و برفی استان دارند خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

انتهای پیام/146/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اکیپ راهداری شهرستان خلخال بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: بر اثر ورود سامانه بارشی اخیربه استان، شاهد بارش شدید باران در محور‌های مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
مرتضی شیروانی افزود: همه گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌ها در مستقر و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها مردم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند، درصورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید