Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، گفت: برنامه های متعددی قبل و بعد از نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، سخنرانان مطرح کشوری با محوریت سیره زندگانی حضرت صدیقه طاهره (س) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت (س) به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) ، تصریح کرد: برنامه‌های جشن میلاد حضرت زهرا (س) با برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع تا یکشنبه ادامه دارد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه شب ولادت این بانوی بزرگوار جمعه ۲۵ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهادب مرادی و مداحی ابراهیم قانع، ابوالفضل مشکینی و سعید حدادیان و همخوانی گروه فدک الزهرا در رواق امام خمینی (ره) همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد افزود: صوت و تصویر ویژه برنامه شب میلاد حضرت زهرا (س) به‌صورت گسترده از نمایشگر‌های پهن پیکر و درگاه اینترنتی رضوی تی وی و رسانه ملی پخش می‌شود.

او تصریح کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اجتماع بزرگ بانوان با عنوان «جشن مادرانه» تدارک دیده شده که این برنامه ساعت ۹ صبح روز شنبه در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در «جشن مادرانه» حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی به ایراد سخنرانی، آقایان ابراهیم قانع، ابوالفضل مشکینی و سعید حدادیان به مدیحه‌سرایی و گروه فدک الزهرا به سرودخوانی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد با اشاره به اینکه در شام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به ایراد سخنرانی و مداحان و ذاکران به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت، ادامه داد: همزمان با رواق امام خمینی (ره) در دیگر رواق‌های حرم مطهر رضوی مراسم سخنرانی جشن میلاد دخت نبی اکرم (ص) دایر است.

او با اشاره به برگزاری ویژه برنامه میلاد حضرت زهرا (س) ویژه خواهران، تصریح کرد: این ویژه برنامه با حضور کارشناسان دینی خواهر در رواق‌های حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) با موضوع عفاف و حجاب در سیره فاطمی و سیره تربیتی آن حضرت تا روز یکشنبه برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه زائران غیرایرانی نیز مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در شب و روز میلاد برگزار می‎شود.

انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی ائمه اطهار حضرت زهرا حجت الاسلام والمسلمین جشن میلاد حضرت زهرا ایراد سخنرانی رواق امام خمینی مدیحه سرایی برگزار می شود ویژه برنامه شریعتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اولین قسمت این برنامه در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۲ با اجرای احمد شفازاده به صورت زنده از امامزاده عینعلی زینعلی تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

سخنران این برنامه حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری بهاری است که درباره مکتب فقه جعفری و مسئله توسل و شفاعت به اهل بیت (ع) در قاموس شیعه گفتگو می‌کند و محمود تاری در رثای امام جعفر صادق (ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

این ویژه برنامه در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه بعد از اذان ظهر و عصر روی آنتن می‌رود.

سخنرانی مذهبی این ویژه برنامه حجج الاسلام نوروزپور و موسوی متقی هستند که درباره موضوع برنامه به گفتگو می‌نشینند.

همچنین حاج علی مهدوی نژاد ذاکر اهل بیت (ع) با نوای گرم خود مداحی خواهد کرد.

ویژه‌ برنامه «قرار» تولید گروه معارف شبکه پنج سیماست که در مناسبت‌های مختلفی مذهبی روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران