Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@22:39:15 GMT

افزایش 28 هزار تومانی یارانه نقدی سال 99

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۱۹۸۵

افزایش 28 هزار تومانی یارانه نقدی سال 99

به گزارش صدای ایران به گفته هادی قوامی، بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق از مبلغ 31 هزار میلیارد تومانی که در لایحه بودجه برای اجرای طرح حمایت معیشتی خانوارها در نظر گرفته شده بود، 20 درصد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که 7 میلیون نفر هستند اختصاص می‌یابد و 28 هزار میلیارد تومان باقی‌مانده بین 78 میلیون یارانه‌بگیر به صورت یکسان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این مصوبه کمیسیون تلفیق 18 میلیون نفری که یارانه معیشت نمی‌گرفتند از این به بعد این یارانه را متناسب با اعضای خانوار دریافت می‌کنند و مبلغ یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نیز به 122 هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.
 
به گفته‌ی قوامی، در سال آینده تنها یک یارانه که ترکیبی از یارانه نقدی و یارانه معیشتی بنزین است، پرداخت می‌کنند.مصوبه کمیسیون تلفیق در این خصوص با تصویب مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد. این در حالی است که در حال حاضر دریافت کنندگان یارانه نقدی به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان دریافت می کنند و خانوارهایی که مشمول دریافت یارانه معیشتی شناخته شده اند نیز بین 55 هزار تومان تا 205 هزار تومان یارانه دریافت می کنند.
 
به نوشته اعتماد انلاین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کمک معیشتی دولت به خانوار یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزارتومان و خانوار پنج نفر و بیشتر 205 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران یارانه نقدی سال 99 افزایش یارانه نقدی هادی قوامی مصوبه کمیسیون تلفیق دریافت می کنند یارانه نقدی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در اجرای این طرح سراسری که از اردیبهشت امسال آغاز شده ، یارانه‌ مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی ،ماهانه به ازای هر فرزند کمتر از دو سال دهک های ۱ تا ۳ جامعه تعلق می گیرد.
میثم مداحی افزود: در اجرای طرح یسنا، اعتبار خرید رایگان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و مشمولان با یکی از کارت های بانکی سرپرست خانوار می توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مشمولان می توانند از بسته های بهداشتی و غذایی (۱۱ قلم کالای اساسی) برای خرید استفاده کنند.
مداحی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار فروشگاه در کشور طرف قرارداد طرح ملی یاوران سلامت نوزادان ایرانی هستند ، افزود: بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فروشگاه در استان اصفهان در این طرح به مردم خدمات ارائه می دهند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر مشمولان اعتبار ماهانه خود را تا پایان ماه استفاده نکنند، برای ماه قبل قابل استفاده نیست، و از طرفی مشمولان می توانند تدریجی در مدت یک ماه از این اعتبار حمایتی استفاده کنند.
حدود یک میلیون مادر دارای فرزند کمتر از دوسال در کشور مشمول طرح یسنا هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال