Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:13:56 GMT

دانشکده خبر تعطیل می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۲۲۳۸

دانشکده خبر تعطیل می‌شود!

شرایط و گمانه‌زنی‌ها حاکی از تعطیلی قریب‌الوقوع دانشکده خبر هستند.

به‌گزارش ایمنا، دانشکده خبر به‌تازگی از پایگاه پذیرش دانشجو در نیمسال دوم دانشگاه جامع علمی کاربردی حذف شده و ظاهراً دانشجویان دانشکده نیز برای ادامه تحصیل به سایر مراکز آموزش عالی هدایت شده‌اند.

دانشکده خبر، شامل مرکز آموزش روزنامه‌نگاری در رشته‌های مختلف از جمله خبرنگاری، عکاسی خبری و مترجمی خبر، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی در زمستان ۹۶، سایر مراکز آموزش عالی وابسته به دولت باید واگذار یا منحل شوند. قرار بود دانشکده خبر (وابسته به خبرگزاری ایرنا) نیز به مؤسسه ایران (ناشر روزنامه ایران) منتقل شود، اما هنوز مشخص نیست این روند در چه مرحله‌ای است.

منبع: مهر

کد خبر 410399

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشکده خبر روزنامه نگاری دانشجو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشکده خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیریت دارالقرآن طوبی بوشهر از سه سال پیش به خانم عزت عالی‌حسینی واگذار شد تا کلاس‌های آموزش مفاهیم، روخوانی، روان‌خوانی حفظ و تدبر برای علاقمندان برگزار شود.

خانم عالی حسینی با سابقه ۲۷ ساله تدریس، افتخار خود را خادمی قرآن می‌داند.

این بانوی ۵۳ ساله با آمدنش به دارالقرآن طوبی، فضای آموزش را به گونه‌ای بازسازی کرد تا کودکان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

او برای کودکان ۵ ساله طرح رویش قرآنی را اجرا کرد که با نماز، اذان، اخلاق، تربیت اسلامی و روان‌خوانی قرآن آشنا شوند و به گفته خودش وقتی به مدرسه می‌روند چند قاری و حافظ قرآنی داشته باشیم.

در دارالقرآن طوبی مادران هم در کنار فرزندان‌شان قرآن می‌خوانند و برخی از آنها حافظ چند جزء هستند.

۳۰ بانوی کم‌سواد هم در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کردند و به تنهایی می‌توانند قرآن را ختم کنند.

خانم عالی حسینی در حوزه‌های داستان نویسی، عکاسی و مقاله نویسی با موضوع حجاب و عفاف ۳۰۰ رتبه کشوری و استانی دارد.

به اعتقاد وی فرقی نمی‌کند در چه موسسه قرآنی و در کجا فعالیت می‌کند، مهم این است که دانش‌آموزانی حافظ و قاری قرآن و مانوس با آیات الهی تربیت شوند.

سالانه حدود ۵۰۰ کودک در دارالقرآن طوبی بوشهر قرآن و مفاهیم آن را فرا می‌گیرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد