Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به المسیره گفت که انتقام ایران تا زمان اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سردار «سید محمد حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در گفت‌وگو با شبکه المسیره بر ادامه مبارزه با متجاوزین تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: سردار حاجی‌زاده: عدم اعتراف به کشته‌های عین‌الاسد، نشانگر خواری آن‌هاست

او گفت: «انتقام قدرتمند ایران تا اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه دارد؛ به طوری که رژیم صهیونیستی بدون سرپرست در منطقه تنها بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سردار حجازی افزود: «نبرد ما با دشمن و حضور ما در میادین جنگ تا زمانی که ظلم و تجاوزگری وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.»

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی در ۳۰ دی ماه بعنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا نیروی قدس سپاه رژیم صهیونیستی ایران سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش