Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید خلیل حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور میلیونی و معنادار راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامهای مهمی با خود داشت که یکی از این پیامها به دشمنان بود که توطئه ها و تلاش های آنان برای کمرنگ کردن حضور مردم هیچ تاثیری در عزم و اراده ملت ما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیام دیگر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود:  مسولان عزیز قدر این مردم شریف، نجیب و از خود گذشته را بدانید، اکنون نوبت شماست که در خدمت به مردم لحظه ای کوتاهی نکنید و از این فرصتی که خداوند به شما داده به خوبی استفاده کنید. 

امام جمعه موقت زاهدان گفت: مهمترین پیام این حرکت توفنده و عظیم مردم به رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بود که رهبر عزیز شما تنها نیستید و ما لحظه ای شما را تنها نخواهیم گذاشت و همواره گوش به فرمان شما تا آخر ایستاده ایم.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: دشمن با تبلیغات گسترده می خواهد دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهد در صورتی که ما در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و نظامی پیشرفت های بسیار زیادی داشته ایم.

وی افزود: با وجود تحمیل جنگ هشت ساله ملت ایران یک تنه در مقابل بیش از دهها کشور که به طور مستقیم و غیر مستقیم از صدام حمایت می کردند، ایستاد و اکنون نیز با وجود اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی که حتی از تهیه دارو و تجهیزات پزشکی جلوگیری می کنند، پیشرفت های بسیار زیادی بدست آورده است.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: در بحث انتخابات پیام رهبر معظم انقلاب این است که شرکت در انتخابات هم یک تکلیف و هم یک حق است یعنی هر کس که شرایط شرکت در انتخابات را دارد واجب شرعی است که در انتخابات شرکت کند و در واقع شرکت در انتخابات باید برای رضای خدا باشد. 

وی افزود: دشمنان تلاش زیادی کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما به حول و قوه الهی ملت ایران در انتخابات حضور با شکوهی خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که دین باور باشند و آنچه در توانایی داشته باشند به پای مردم بریزند.

وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: زن مسلمان نقش بی بدیلی در جامعه اسلامی دارد به طوری که در شکل گیری شخصیت هر انسانی نقش مادر بسیار چشمگیر و جدی است ، هر مادری نمی تواند تربیت کننده حسن(ع) و حسین(ع) باشد و هر مادری نمی تواند تربیت کننده انسانهای بزرگی چون شهدا باشد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ستاد اقامه نماز کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی زاهدان راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ستاد اقامه نماز کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی زاهدان راهپیمایی ۲۲ بهمن سیستان و بلوچستان ستاد اقامه نماز کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی زاهدان راهپیمایی ۲۲ بهمن امام جمعه موقت زاهدان راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت در انتخابات حجت الاسلام ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است