Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی گفت: بعضی‌ها در جریان انتخابات، خود را بازنده می‌بینند و برای اینکه اعتراف نکنند مردم آنها را حذف کرده‌اند برای فرار به جلو، این شکست را به گردن نهادهای نظارتی می‌اندازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، یونس اکبری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه علاج مشکل ما با دشمنان ظالم فاسد بین‌المللی این است که باید مجلس قوی داشته باشیم اظهار کرد: اگر مجلس قوی نباشد، مولفه‌های قدرت در کشور تحقق پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر خدایی ناکرده با انتخابمان خطا کنیم، روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهیم بود، بنابراین اولین شرط انتخاباتی صداقت است، آن هم صادق بودن با مردم و نظام اسلامی.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی افزود: وقتی میگوییم کاندیداها باید صداقت داشته باشند یعنی نباید این طور باشد که دم از انقلاب بزنند ولی دلشان با انقلاب نباشد، حرف از رهبری بزنند اما خلاف رهبری عمل کنند.

وی امانتداری را شرط دیگری عنوان کرد و با بیان اینکه فرد باید مسئولیت را امانت خداوند و مردم بداند گفت: اگر کسی امین شما شد، قطعا به شما خیانت نخواهد کرد و دچار فساد نخواهد شد.

اکبری ادامه داد: مسئول امین شجاعت دارد و در مقابل بسیاری از مسائل می‌ایستد و صریح و شفاف و روشن حرفش را می‌زند و از کسی ابایی ندارد.

وی با بیان اینکه به گفته‌ امام امت، دهه‌ چهارم انقلاب دهه‌ پیشرفت و عدالت است گفت: گفتمان پیشرفت و عدالت همچنان گفتمان مطرح در جامعه‌ ماست، طبیعی‌است قلندران این گفتمان نمی‌توانند پیر و غیر انقلابی باشند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی گفت: اسلام انقلابی متکی به فرهنگ اهل‌بیت(ع) نسخه اصلی اسلام ناب محمدی(ص)است که امام(ره) و رهبر عزیزمان پرچمدار آن هستند.

وی تأکید کرد: این پرچم تنها با همت و کار جهادی جوانان، مقاومت سلحشورانه در برابر توطئه دشمنان اسلام و ایران و روحیه انقلابی‌گری قابل ترویج و تبلیغ است.

اکبری گفت: جوانان انقلابی در سراسر جهان وقتی خبر از عفونت گفت‌وگو و سازش با آمریکا و غرب می‌شنوند، شامه آنها را آزار می‌دهد، این مردم آزاری باید توسط جوانان دهه 60 ، 70 و 80 خاتمه پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی‌ها در جریان انتخابات، خود را بازنده می‌بینند و برای اینکه اعتراف نکنند مردم آنها را حذف کرده‌اند برای فرار به جلو، این شکست را به گردن نهادهای نظارتی می‌اندازند افزود: اگر اینان با اعضای شورای نگهبان مشکل دارند باید بدانند این اعضا همان افرادی هستند که در تأیید صلاحیت خودشان نیز نقش داشتند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی گفت: اینان در جایی که باب طبعشان است با شورای نگهبان همراهی می‌کنند و در جایی که باب طبعشان نیست سر و صدا به راه می‌اندازند.

وی با تأکید بر اینکه اگر امروز نارضایتی در جامعه وجود دارد به خاطر عملکرد ضعیف دولت و عدم تأمین معیشت مردم، عدم برخورد قوی با فساد و رانت‌خواری، حقوق‌های نجومی و زد و بندهاست اظهار کرد: مردم از زد و بندهای برخی منصوبان دولت ناراحت هستند.

اکبری با بیان اینکه مردم باید مراقب انتخاب خود باشند گفت: مجلس در رأس امور کشور است بنابراین باید افراد صاحب فکر و انقلابی وارد آن شوند.

انتهای پیام/ 3140/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه انتخابات شورای نگهبان نهادهای نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: همین الان هم دولت یا قوه قضاییه می توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899743

دیگر خبرها

  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند