Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام گفت: انتخاب درست و به‌دور از قبیله‌گرایی کاندیدای انقلابی، کارآمد و بصیر را انتخاب کنید تا کارآمدی مجلس و در راس امور بودن آن محقق شود. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تقوی باعث افزایش رزق و روزی، خیروبرکت و افزایش عمر و مفتاح امور است که ضمن توصیه خود و شما نمازگزاران به تقوی الهی، رعایت تقوی در امور را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه ایلام با اشاره به‌روز زن و مادر گفت: ذات زیبایی عفت است و تنها سرمایه زن، عفت و پاک‌دامنی اوست، زن اگر بالاترین مقامات و عالی‌ترین معلومات را هم دارا باشد ولی نتواند عفت خود را نگاه دارد، ارزش واقعی ندارد،

امام جمعه ایلام: ملت ایران با مشارکت خود ثابت کرده‌اند پای انقلاب ایستاده‌اند‌امام جمعه ایلام: جهان اسلام برای مبارزه و جهاد علیه آمریکا یک صدا شده استامام جمعه ایلام: آتش‌افروزان آمریکایی بدانند‌ انتقام ایران سخت، سوزان و فلج‌کننده خواهد بود

وی در ادامه یادآور شد: زنانی که عفت خود را مخدوش کنند در میان خودزنان نیز احترامی ندارند.

امام‌جمعه ایلام با توصیه به رعایت عفاف و پاک‌دامنی جامع زنان اضافه کرد: زنان پاک و عفیف محبوب‌ترین زنان نزد پروردگارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال از بین بردن عفاف و حجاب زنان ما هستند بانوان با الگو گرفتن قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (ص) عفت و نجابت خود را حفظ کرده و بر اسلام و دین پایبند باشند.

وی بیان کرد: به‌رغم سرمای شدید و تبلیغات پوچ و بی‌اساس دشمن، مردم ایلام در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از گذشته شرکت کرده و بار دیگر با شعار مرگ بر آمریکا مشت محکمی بر ذهن استکبار جهانی زده و ثابت کردند به‌نظام و انقلاب پایبند هستند.

کریمی تبار یادآور شد:: نقش مردم در خلق مجلس درشان جمهوری اسلامی و حفظ جایگاه مجلس برای در رأس امور بودن برکسی پوشیده نیست و مردم ایلام با مشارکت خود این نقش‌آفرینی را به اثبات رسانند.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، امنیت جامعه را حفظ و بالا می‌برد، زیرا هر چه حضور در این عرصه بیشتر باشد مجلس قوی‌تری شکل خواهد گرفت.

کریمی تبار مشارکت 75 درصدی مردم ایلام را گواهی بر مؤثر بودن مردم در نقش‌آفرینی انتخابات دانست و گفت: در انتخاب کاندید موردنظر مردم باید شجاع، کارآمد و طرفدار عدالت باشد و با ورود به مجلس مطالبات مردم را طلب کند، نه‌فقط به دنبال اهداف خود باشد.

وی اضافه کرد: خریدوفروش آرا امری مذموم و خطای نابخشودنی است که توصیه بر آن است مردم به این مهم توجه کنند.

کریمی تبار عنوان کرد: کاندیداهایی که برای جمع‌آوری آرا از قرآن مجید استفاده ابزاری می‌کنند قابل‌قبول نیستند و نباید به آنان رای داد.

وی یادآور شد: متأسفانه برخی از کاندیدها با سو استفاده از دختران معصوم آنان را وارد تبلیغات انتخاباتی و جمع‌آوری رأی می‌کند و این موضوع به‌هیچ‌وجه قابل‌بخشش نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان از مردم استان خواست با انتخاب درست و به‌دوراز قبیله گرایی کاندید انقلابی، کارآمد و بصیر را انتخاب کنند تا کارآمدی مجلس و در راس امور بودن آن محقق شود.

انتهای پیام/891/ ت

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه ایلام کریمی تبار مردم ایلام یادآور شد امور بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)

ایسنا/ایلام مردم شهر ایلام، همزمان با سالروز شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)، با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام، اقشار مختلف مردم  حضور داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) در سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع)، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کردند.

این مراسم در خیابان طالقانی مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است