Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ارومیه گفت: امروزه در غرب بزرگترین ظلم در حق بانوان انجام می‌شود، در غرب به بانوان نگاه مردانه داشته و انتظار دارند بانوان نیز همانند مردان کارهای سخت انجام داده و به سربازی نیز بروند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، ظهر امروز، ۲۵ بهمن‌ماه، در خطبه‌های آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن تبریک سال‌روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: با ظهور اسلام، بانوان در جامعه دارای جایگاه و ارزش شدند؛ چرا که پیش از آن دختران را زنده به گور کرده و حتی مردها می‌توانستند زنان را به‌عنوان کالا به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از ظهور اسلام و در سایه رفتارهای حضرت پیامبر(ص) با حضرت زهرا(س) مردم به تدریج یاد گرفتند که به بانوان احترام بگذارند، افزود: پس از اسلام، عرب جاهلی که ضرب و شتم زنان را برای خود یک ارزش می‌دانست به جایگاهی رسید که طبق آیات قرآن به زن نفقه پرداخت کرده و متوجه شد معیار برتری انسان‌ها تنها تقواست.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه پس از گذشت سال‌ها از ظهور اسلام و دوران جاهلیت در عصر حاضر نیز در کشورهای غربی به زن به‌عنوان یک ابزار نگاه می‌شود، ادامه داد: امروزه در غرب بزرگترین ظلم در حق بانوان انجام می‌شود مبنی بر اینکه در غرب به بانوان نگاه مردانه داشته و انتظار دارند بانوان نیز همانند مردان کارهای سخت انجام داده و به سربازی نیز بروند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود جواب دندان‌شکنی به همه یاوه‌گویان دادند، گفت: برای تشکر و قدردانی از این مردم، زبان آدمی قاصر است و در هیچ جای دنیا مردمان بابصیرت و ولایتمداری مانند مردم ایران پیدا نمی‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به فرازهایی از وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی، بیان کرد: در وصیت‌نامه این شهید بزرگوار نکات جالب توجهی وجود دارد که بنده به همگان توصیه می‌کنم حتماً این وصیت‌نامه را بخوانند و من خود نیز با خواندن این وصیت‌نامه به یاد حبیب ابن‌ مظاهر و مسلم ابن عوسجه افتادم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به‌عنوان سربازی مخلص و تابع ولایت در برابر داعشی‌ها ایستادگی کرده و اجازه نداد پای آن‌ها به کشور برسد، گفت: امنیت امروز ایران مدیون خون پاک این شهید بزرگوار و سایر شهداست که جانانه و فداکارانه برای دفاع از وطن به میدان جنگ با دشمن رفتند.

امام جمعه ارومیه در پایان با بیان اینکه کاندیداهای انتخاباتی برای خدمت به مردم و نه تخریب همدیگر باید از هم سبقت بگیرند، گفت: کاندیداها در هزینه‌های انتخاباتی خود اسراف نکنند و شرایط اقتصادی کشور را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: امام جمعه ارومیه حجت الاسلام قریشی نماز جمعه بانوان غرب اسلام امام جمعه ارومیه بزرگترین ظلم نگاه مردانه ظهور اسلام وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری

معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کهریزک و فشافویه شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشراف اطلاعاتی و با بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، موفق شدند بزرگ‌ترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال فعال را در حسن‌آباد فشافویه و کهریزک شناسایی کنند.

در ادامه آمده است؛ بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ری در دو منطقه فشافویه و کهریزک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف و ضبط و متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نخواهند داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟