Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال کولاک شدید در خلخال، سقوط بهمن باعث مسدود شدن 12 ساعته راه شاهرود شد.

علی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: به‌دنبال بارش برف سنگین در چند روز اخیر در خلخال و در ادامه کولاک شدید عصر دیروز در هفت نقطه از جاده شاهرود، سقوط بهمن رخ داد که موجب راه بندان در محور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول دو روز اخیر بیش از ۹ بهمن سنگین دراین منطقه رخ داده که بزرگترین بهمن در نزدیکی روستای اسکستان بخش شاهرود در ۱۴ کیلومتری جاده شاهرود رخ داد که موجب راه بندان شبانه ۱۲ ساعته در این محور شد.

 

رحمتی گفت: ریزش بهمن در مسیر جاده شاهرود با تلاش شبانه‌روزی راهداران از مسیر پاک‌سازی و از ظهر امروز تردد روان در این محور نیز جریان دارد.

مدیرکل راهداری استان اردبیل با اشاره به این موضوع که در وضعیت کنونی استان که بارش در همه مناطق روستایی وجود داشته و با کمترین کولاک راه‌های بازگشایی شده بسته می‌شود گفت: بیشترین بازگشایی در مسیر راه‌های روستایی خلخال در چند روز اخیر رخ داد که با تلاش همکاران راه یک روستا بعضا 4 بار بازگشایی ولی با وزش باد تند و وقوع کولاک همان مسیر دوباره مسدود شده است.

 

رحمتی گفت: درآخرین آمار، ۱۱۶۳ روستا از ۱۸۰۰ روستا بازگشایی و به خاطر اینکه بارش در برخی مناطق ادامه داشته همچنان همکاران راهداری در مسیرهای مواصلاتی روستایی در مناطق برف‌گیر و کوهستانی حضور دارند.

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تا شب گذشته فقط 30 روستای از 142 روستا مسدود بود که کولاک شب گذشته باز این آمار را به بالای 60 روستا رساند.

رحمتی گفت: راه خلخال به اسالم از دو حوزه گیلان و اردبیل مسدود است و کلیه امکانات راهداری استان امروز در قالب چندین محموله ترافیکی به خلخال انتقال و این مسیر با همکاری استان گیلان در حوزه شهرستان تالش و حوزه شهرستان خلخال بازگشایی خواهد شد.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز سردار فرهنگ مستعد حصاری، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و فرمانده تیپ ارتش اردبیل از مسیر بهمن گرفته جاده شاهرود و مناطق روستایی در محاصره برف شهرستان خلخال بازدید کردند.

انتهای پیام/3463/131

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهرود سقوط خلخال روستا استان اردبیل جاده شاهرود سقوط بهمن رحمتی گفت روز اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی به ضرورت نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه-خدابنده- همدان در راستای تأمین ایمنی راه‌ها و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سرعت غیر مجاز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این سامانه تا یک ماه آینده به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: مسیر‌های دیگری در استان از قبیل جاده زنجان - بیجار، زنجان -دندی، ماهنشان و طارم نیز نیازمند نصب سامانه‌های ثبت تخلفات است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده نصب چنین سامانه‌هایی در محور قیدار به ابهر و زنجان به بیجار نیز تا ۲ ماه آینده انجام خواهد شد.

محمدی گفت: نصب این سامانه‌ها قطعا در ساماندهی ترافیک، افزایش ایمنی راه‌ها و پیشگیری از حوادث ناشی از سرعت غیرمجاز بسیار موثر است.

هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۸۸ دستگاه ترددشمار و ۳۷ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال است.

حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی در استان زنجان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ