Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:59:35 GMT

دختران گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۷۷۹

دختران گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کردند

این مسابقه امروز جمعه در خانه بسکتبال گرگان برگزار شد.

گرگانی ها مسابقه را ا با ترکیب شادی عبدالوند، شیدا شجاعی، یاسمن محمدی، نیلوفر مفیدی و تینا عیساییان آغاز کردند و در سوی دیگر شایسته متشرعی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان برای شروع دیدار روژانو محمودی، فرزانه فروتن فرد، الناز سیاهی، ناهیده اسدی و فائزه شهریاری را روانه میدان مسابقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تینا عیساییان در این دیدار با کسب ۱۵ امتیاز و آمار ۳ اسیست، ۲ استیل، ۱۷ ریباند و افیشنسی ۱۸ ضمن ثبت دبل دبل، بهترین بازیکن گرگان در این دیدار حساس بود.

تیم دختران شهر گرگان در اولین بازی خود در این مرحله در آبادان مقابل تیم صنعت نفت به پیروزی رسیده بود اما دیروز در بازی دوم در گرگان تن به شکست داد تا تکلیف تیم فینالیست در بازی امروز مشخص شود.

بانوان شهر گرگان در اولین مسابقه از مرحله فینال پنجشنبه اول اسفند ماه در خانه بسکتبال گرگان میزبان گروه صنعتی بهمن تهران است.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال گرگان گلستان لیگ برتر بسکتبال گرگان گلستان بسکتبال گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

کاروان رئال مادرید امروز به مونیخ رسید و فده والورده از تیم انتخاب شد تا در نشست خبری شرکت کند.

والورده در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت خودش برای این بازی گفت:"از آن نهایت لذت را می‌برم. این زیباترین چیزی است که وجود دارد و من سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از آن ببرم."

پیام به افرادی که فکر می‌کنند رئال پیشاپیش قهرمان شده‌ است؟

همه بازی‌ها بسیار پیچیده‌ هستند چون همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. ما باید از آنچه در رختکن داریم استفاده کنیم و تلاش کنیم تا یک جام دیگر برای مادرید به دست آوریم.

تونی کروس؟

بازی کردن کنار او راحت است و کمتر سعی کرده‌ام که خودم را با او تطبیق بدهم. لذت بردن از دقایق بیشتر کنار او چیزی است که من را خوشحال می‌کند و بسیار خوب است. مواقعی وجود دارد که "من باید خیلی دور از تونی بازی کنم اما باید از او یاد بگیرم."

رویارویی با ارلینگ هالند و هری کین؟

این خیلی پیچیده است. ما مدافعانی در سطح جهانی داریم که روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته‌اند... بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به مدافعانی که داریم احترام بگذاریم و سپس به بقیه نگاه کنیم. با مدافعانی که ما داریم، خیالمان راحت است و خوشحالیم.

صحبت‌های توماس توخل؟

من به تیمم اعتماد زیادی دارم، اما باید به باشگاه مقابلمان احترام بگذاریم. ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا به فینال برسیم. ما برای آن مبارزه خواهیم کرد.

وضعیت رختکن چطور است؟

من می‌توانم شخصا با شما صحبت کنم. اولین باری است که مقابل بایرن بازی می‌کنم. دفاع از این پیراهن بسیار ارزشمند و بسیار زیباست.

یوشوا کیمیش گفته که مادرید برای بردن باید چیزی بیش از شانس داشته باشد؟

شما به کمی شانس نیاز دارید، اگر نه، به بازی چند سال پیش مقابل سیتی نگاه کنید. طبیعی بود که حذف می‌شدیم، گل زدیم و صعود کردیم. این "شانس قهرمان" است. وقتی آن را دارید، باید از آن بهره ببرید. و بعضی اوقات هم امکان دارد این شانس برای تیم مقابل باشد.

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت