Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد:همایش تجلیی اخلاص شنبه ۲۶ بهمن ماه در سالن حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

مرتضی سپهوند امشب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور در لرستان هرساله با استقبال خوب اقشار مختلف رو به رو است، اظهار داشت: افراد زیادی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اردو‌ها تلاش می‌کنند که ما نیز در تلاش هستیم از زحمات این عزیزان تقدیر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری سومین همایش تجلیل از دست اندرکاران راهیان نور استان لرستان با عنوان تجلی اخلاص افزود: این همایش ساعت ۸ و سی دقیقه صبح شنبه ۲۶ بهمن ماه در سالن حوزه هنری استان با حضور سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، استاندار لرستان، نماینده، ولی فقیه، جمعی از مسئولان استان و خادمین شهدا برگزار می‌شود.

مسؤول راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ۳۵ نفر از روسای دانشگاه‌ها، خادمین شهدا و ... که طی سال گذشته در راستای برگزاری هر چه بهتر کاروان‌های راهیان نور تلاش کردند نیز تقدیر به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه همزمان با این همایش، نخستین جشنواره استانی راویان سرزمین نور نیز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ۷۰۰ نفر از سال ۹۷ تا کنون برای این جشنواره اثار خود را ارسال کرده‌اند که از این تعداد ۶۰ نفر شایسته تقدیر هستند و به ۱۰ نفر هدیه نقدی داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان جشنواره راهیان نور سپاه راهیان نور سپاه برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند