Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:40:12 GMT

پیروزی نوبافت شادیلون در هفته نخست لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۰۵۴

پیروزی نوبافت شادیلون در هفته نخست لیگ برتر

نماینده مشهد موفق شد رقبای خود را در هفته نخست لیگ برتر جودو شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسابقات لیگ برتر نوجوانان با شعار «امید تا المپیک» روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد و نوبافت شادیلون مشهد موفق شد در تمامی مسابقات خود به پیروزی دست یابد.

شاگردان امیر قاسمی‌نژاد، در گام نخست مسجد ولیعصر تهران را با نتیجه قاطع ۸ بر ۱ پشت سر گذاشتند و در دومین رقابت، مقابل حریف قدرتمند خود، شهرداری کرج با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبافت شادیلون در آخرین مصاف خود در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر، هیأت جودو سیدآباد را با نتیجه ۸ بر ۱ از پیش رو برداشت تا صدرنشین این رقابت‌ها شود.

مدیرعامل نوبافت شادیلون در خصوص نتایج کسب‌شده توسط این تیم در گام نخست اظهار کرد: خوشبختانه همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، لیگ برتر را خوب آغاز کردیم و موفق شدیم هر سه حریف قدر خود را شکست دهیم.

محمد زندروحانی افزود: امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم به نتایج خوب خود استمرار بخشیم و در نهایت به عنوان قهرمانی دست یابیم. مهم‌ترین موضوع برای ما، بستن تیمی بومی برای زنده نگاه داشتن رشته جودو در خراسان بزرگ است، زیرا در این روزهای تلخ تعلیق، فشار زیادی روی این ورزشکاران وجود دارد و نباید اجازه دهیم سرمایه‌های استان، هدر روند.

وی گفت: این تیم نماینده خراسان بزرگ است و امیدواریم در نهایت پرچم جودوی خراسان را به بهترین شکل ممکن افراشته نگاه داریم.

 سرمربی تیم نوبافت شادیلون نیز در خصوص عملکرد شاگردانش اظهار کرد: از عملکرد شاگردانم راضی هستم و با وجود ارنج‌های مختلفی که روانه هر رقابت‌ کردیم، اما در نهایت در هر سه مسابقه پیروز شدیم.

 امیر قاسمی‌نژاد افزود: برخلاف نوبافت‌شادیلون که تماما بومی‌ است، نمایندگان کرج، اراک و چند تیم دیگر از اقصی‌نقاط کشور بازیکن گرفته‌اند و بسیار قدرتمندند. مسابقه سختی مقابل شهرداری کرج داشتیم اما به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: هفته آینده باید در مصافی سخت، به مصاف نماینده اراک برویم. اگر در این دیدار پیروز شویم می‌توان گفت که بخش اعظمی از راه قهرمانی را پیموده‌ایم.

انتهای پیام/ 70066

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مشهد جودو لیگ برتر موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!