Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:59:05 GMT

تداوم بارش برف و باران در آسمان مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۱۵۰

تداوم بارش برف و باران در آسمان مازندران

معاون هواشناسی مازندران گفت: بارش برف و باران تا فردا ادامه دارد و از فردا به‌تدریج جو پایداری در آسمان مازندران همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شاهد بارندگی (در ارتفاعات  بارش برف) ، کاهش نسبی دما و وزش باد نسبتا شدید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روز شنبه با کاهش ابرناکی به‌تدریج شاهد جو نسبتا پایداری همراه با افزایش نسبی دمای هوا در آسمان مازندران هستیم که این وضعیت تا روز یک‌شنبه ادامه دارد.


معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد هستیم.


اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: هوا مازندران بارش برف باران معاون هواشناسی مازندران اسدی آسمان مازندران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش محسوس دما در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ جو استان پایدار است و شاهد افزایش محسوس دما در مازندران خواهیم بود.


فرجی افزود: پیش بینی می‌شود از بعدازظهر فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از سمت غرب استان افزایش ابر را داشته باشیم و فرداشب در ارتفاعات غرب استان شرایط برای رگبار‌های پراکنده فراهم است.


وی تصریح کرد: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت آسمان کل استان مازندران نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده و روند کاهشی دما خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: گذر چهارشنبه تا جمعه شاهد بارش‌های بیشتر در استان خواهیم بود که احتمالا" آبگرفتگی موقتی معابر را استان داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • آسمان زیبای کرج پس از بارش باران شب گذشته