Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:53:24 GMT

روی بُرد مقابل مس سونگون تمرکز می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۱۷۷

روی بُرد مقابل مس سونگون تمرکز می‌کنیم

کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین با اشاره به شرایط سخت تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر، گفت: بازی بعدی مقابل تیم قوی و پرمهره مس سونگون است ولی تمام تمرکز و تلاشمان را معطوف بُرد مقابل این تیم می‌کنیم.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ورامین ضمن تبریک پیروزی مقتدرانه تیم فوتسال ستارگان به همه مردم دشت ورامین، اظهار کرد: ما در شرایط سختی کار را شروع کردیم و ادامه دادیم و در این بازی نیز به رغم اینکه 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم ولی با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی تیم توانستیم یک بازی خوب، جوانمردانه و پر تلاش را به نمایش بگذاریم و نتیجه آن هم این بود که به جمع 4 تیم نهایی بپیوندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شرایط فنی این بازی گفت: علی رغم اینکه دست ما بسته بود و تعداد نفرات کمی در اختیار داشتیم ولی بچه‌ها همت کردند و آن چیزهایی که مد نظر کادر فنی بود در زمین پیاده شد و خدا را شاکریم که توانستیم بازی را آنطور که باید پیش ببریم و در نهایت با عنایت خداوند متعال توانستیم با سه گل بازی را به نفع خود تمام کنیم.

کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین مسیر پیش روی این تیم در لیگ برتر را بسیار دشوار ترسیم کرد و افزود: بازی بعدی ما با مس سونگون است که نماینده سال قبل ایران در آسیا بود و از تیم‌های خوب با کادر فنی و مدیریتی قوی و بازیکنان بسیار خوب و ارزنده و ملی پوش است.

وی بیان کرد: کار بسیار سختی داریم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم و طی این یک هفته تمرکز می‌کنیم تا انشاءالله بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مس فوتسال ورامین تیم فوتسال ستارگان مس سونگون کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"،تیم مس سونگون در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در تهران به مصاف هوادار رفت. این دیدار از ساعت 18:15 بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد و با برتری 3-1 هوادار همراه بود.

هوادار در دقایق 8 و 23 توسط داریوش شجاعیان و بابک مرادی دروازه مس را باز کرد. شاگردان علی اصغر کلانتری بعد دریافت این گل کاملا تهاجمی شده و 5 دقیقه بعد اختلاف را به حداقل رساندند.

گل مس روی ارسال اکبر آفاق در دقیقه 28 و ضربه سر ماهان احمدزاده به ثمر رسید تا کار 2-1 شود. مس که حملات خود را ادامه داده بود سه موقعیت تک به تک خوب را در عرض چند دقیقه از دست داد؛ یکی از این تک به تک ها می توانست به پنالتی تبدیل شود اما داور اعتقادی به خطا روی اکبر آفاق در دقیقه 34 نداشت.

نیمه دوم با شروع خوب مس همراه بود اما در دقیقه 73 این هوادار بود که به گل سوم دست یافت. گل سوم میزبان را محمدعلی عبدالهی وارد دروازه مهمان کرد تا نتیجه را 3-1 کند.

دیگر خبرها

  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم