Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،میلاد حامد غروب جمعه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: : در این نمایشگاه ۵۲ عکس منتخب از بین ۳۰۰ عکس به معرض نمایش دید عموم گذاشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با شعار (هنر زبان مشترک کل جامعه است) و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایرانی و جامعه ایرانی به جهان بر پاشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد با اشاره به حضورش در نمایشگاه عکسی در کشور ارمنستان خاطر نشان کرد: چادر سفید نماد زن ایرانی و فرهنگ ایرانی است و در این عکس ها سعی شده در قاب بندی ها و ترکیب بندی های مختلف این موضوع به نمایش گذاشته شود .

وی یادآور شد: در تلاشیم این فرهنگ را در سراسر جهان اشاعه داده و به نمایش بگذاریم و با عکاسی علاوه بر نمایش هنرمان ،فرهنگ ایرانی را بیش از پیش در جای جای ایران و جهان ترویج و اشاعه داده و زن ایرانی به عنوان الگویی جهانی معرفی شود.

حامد با اشاره به اینکه این ۳۰۰ عکس از سال ۸۵ تا کنون گرفته شده است ادامه داد: مهمترین اصل در هنر عکاسی ، دید بصری عکاس است و نگاه متفاوتی که می تواند به سوژه هایش داشته باشد تا عکسی متفاوت تر از دیگران به مخاطبان ارائه کند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت حرفه ای عکاسی از سال ۱۳۸۵ خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی دایر بوده و تا دوم اسفند ماه ادامه دارد.

حامد افزود: از ابتدای شروع فعالیت حرفه ای ام در هنر عکاسی علاوه بر پدر و مادرم ، بانو زهره زمانی رییس انجمن سینمای جوان بندرانزلی به عنوان مادر هنری من همیشه حامی و راهنمای من بود و همواره ممنون و مدیون محبت های ایشان هستم .

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است .

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اداره فرهنگ و ارشاد ارمنستان ایران و جهان جامعه زهره انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرهنگ ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان