Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@10:30:41 GMT

ازدحام خودروها در گردنه امین‌الله بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۵۴۸

خرداد: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از ازدحام خودروهای گرفتار در گردنه برفگیر امین‌الله در مسیر بجنورد - آشخانه، که بر اثر کولاک برف بسته شده، خبر داده است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان از رانندگان به علت نبستن زنجیرچرخ گلایه دارد.
به گزارش خرداد ،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون، به علت بارش برف و کولاک در گردنه امین الله، خودروهای زیادی دچار مشکل شده و شاهد شلوغی و ازدحام شدیدی در این مسیر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفضل محبان اظهار داشت: علت اصلی بروز این گیر ترافیکی، وجود خودروهایی است که به علت نبستن زنجیر چرخ، دچار مشکل شده اند.
وی افزود: اکنون ۲ گروه از امدادگران جمعیت هلال احمر، در گردنه امین الله مستقر هستند و ۲ گروه دیگر نیز برای یاری رسانی به این امدادگران افزوده می شوند.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی، در حالت آماده باش به سر می برد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: اکنون راهداران مشغول خدمات رسانی در راه ها و شن و نمک پاشی در سطح جاده ها هستند.
محمد مشتری، با گلایه از توجه نکردن مسافران به توصیه های راهداران گفت: متاسفانه با وجود تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضرور و نیز بستن زنجیر چرخ، شاهد هستیم که برخی رانندگان از بستن زنجیر چرخ خودداری کرده اند.
وی افزود: نبستن زنجیر چرخ، سبب بروز مشکل در سطح جاده های برفی و لغزنده شده و ایمنی تردد دیگر خودروها را نیز با مشکل روبه رو می کند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اکنون تردد در گردنه های استان، تنها با زنجیر چرخ میسر است.
بر اساس اعلام پلیس راه خراسان شمالی، محور بجنورد - آشخانه به علت برف و کولاک، تا اطلاع بعدی بسته شده است.
کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: اکنون، تردد خودروها در گردنه امین الله در مسیر آشخانه به بجنورد باز است اما تنها با زنجیرچرخ میسر است.
سرگرد محمد عمارلو اظهار داشت: تردد کشنده ها در گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و نیز گردنه اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین نیز به علت کولاک و بارش برف ممنوع است.
خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۲ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های برف گیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.   برچسب ها: گردنه امین‌الله ، بجنورد

منبع: خرداد

کلیدواژه: گردنه امین الله بجنورد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گردنه امین الله جمعیت هلال احمر مسیر بجنورد خراسان شمالی محور بجنورد زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد