Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خسرو دهقانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شده و در دو روزی که از تبلیغات گذشته، گزارش تخلف موثری در چهار حوزه انتخابیه نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فضای خوبی در استان وجود دارد و امیدواریم تا پایان همین گونه باشد. قانون تبلیغات مشخص است و باید رعایت شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر به برخی موارد از قوانین تبلیغات نامزد‌ها اشاره کرد و گفت: به راه انداختن کاروان تبلیغاتی و قرار دادن بلندگو خارج از محیط سخنرانی ممنوع است. همچنین نصب پوستر، عکس و هر گونه آثار تبلیغاتی روی تابلو‌های ادارات دولتی، مدارس، بیمارستان‌ها، پست برق و مخابرات و چراغ راهنما ممنوع است.

دهقانی ادامه داد: هر نامزد می‌تواند یک ستاد تبلیغاتی به تفکیک مردان و زنان در مرکز شهرستان ها، بخش‌ها و شهر‌ها داشته باشد. همچنین در شهر‌هایی که دارای مناطق شهرداری هستند نامزد‌ها به ازای هر منطقه یک ستاد می‌توانند داشته باشند. (در استان بوشهر فقط شهر بوشهر دارای دو منطقه شهرداری است)

او تاکید کرد: در قانون انتخابات مجلس ستاد‌هایی با عنوان جوانان، مردمی یا دانشجویی پیش بینی نشده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر، از نامزد‌ها و هواداران درخواست کرد مطابق قانون فقط شایستگی‌های نامزد مورد نظر خود را بیان کنند و از بیان و انتشار مطالب علیه نامزد‌های دیگر در فضای مجازی و حقیقی بپرهیزند. زیرا این کار ممنوع است.

دهقانی، دیوار نویسی و نوشتن شعار یا پیام تبلیغاتی روی دیوار را هم ممنوع عنوان کرد و گفت: انتشار اخباری که باعث مخدوش شدن فضای انتخابات شود از جمله انصراف نامزد‌ها که خلاف واقع باشد، جرم است و مجازات دارد.

تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ساعت ۸ پنجشنبه اول اسفند ادامه دارد.

تبلیغات در روز پنجشنبه ممنوع است.

در استان بوشهر ۱۰۱ نامزد برای حضور در انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه رقابت می‌کنند.

جمعه دوم اسفند نیز انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم مجلس یازدهم انتخابات مجلس تبلیغات نامزد ها انتخابات مجلس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از راه‌اندازی و فعالیت شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان خبر داد و گفت: برنامه روز ملی خلیج فارس با مشارکت خبرنگاران ایران و ۱۹ رسانه خارجی در بوشهر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در عرصه انتخابات با تبریک گرامیداشت روز معلم و کارگر، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه 1402 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه‌ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در راستای امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت دیگر دشمنان اخلال در روند برگزاری انتخابات از طریق اقدامات ضدامنیتی بود که با برگزاری منظم شورای تامین، فعال شدن کمیته‌های اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت از زیرساخت‌های استان و نشست‌های تعاملی با دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان گام موثر برداشته شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در اوج آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان بوشهر و تشکیل جلسات آن به‌صورت منسجم عنوان کرد: همچنین نشست‌هایی با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، فرمانداران و بخشداران، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در تحقق حماسه 11 اسفند 1402 برگزار شد.

پورات هماهنگی لازم در تمام سطوح را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا از خدمات تمامی اصحاب رسانه و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به سبب اهتمام اجرای این رویداد خوب قدردانی می‌شود.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با اشاره به وجود بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس در استان بوشهر، تصریح کرد: آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان ، نظامیان و خبرنگاران خبرگزاری‌های ایران و 19 رسانه خارجی، بر روی ناو شهید منجزی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پهنه خلیج فارس برگزار شد و برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول هفته خلیج فارس در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت